تله کابین شهری؛ فال و تماشای گریز از ترافیک+ فیلم

به کارگیری تله کابین شهری در برخی از کشورهای آمریکای لاتین راهکاری برای گریز از ترافیک شهری است.

تله کابین شهری؛ فال و تماشای گریز از ترافیک
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آسانسور هوایی یا همانم تله کابین که نام آن تداعی کننده عبور از گردنه های سرسبز و کوهستانی است که لذت و دلهره را در ارتفاعات بالا برایتان به همراه دارد اینار در ارتفاعی معقول تر به گره گشای گریز از ترافیک شهری شده است.

فرهنگ سازی برای استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی و گرایش مردم برای سوار شدن بر مترو و اتوبوس از یک سو و سوی دیگر عدم تجهیز سیستم حمل و نقل عمومی در برخی کشورها موجب می شود تا مردم معطلی های بسیاری را در استفاده از این وسائل تجربه کنند.

البته شاید یک دلیل ایجاد ترافیک در سیستم حمل و نقل عمومی افزایش جمعیت باشد و این امر موجب شد تا طراحان برای نسل آینده سیستم های حمل و نقل دست به طراحی تله کابین های شهری برای حمل ونقل عمومی و گریز از ترافیک در شهرهای بزرگ بزنند.

فیلمی که در ادامه خواهید دید تله کابین شهری در مکزیک را نشان می دهد که در شهر اکاتاپک راه اندازی شده و بخشی از مردم این شهر برای جا به جایی های شهری می توانند از این وسیله جالب و جذاب و البته سریع استفاده کنند.

برای این خط تله کابین در مکزیک هفت ایستگاع تعبیه شده و هر کابین این آسانسور هوایی گنجایش حمل 10 نفر را دارد.

علاوه بر مکزیک دو شهر ونزوئلا و برزیل نیز از دیگر کشورهای امریکای لاتین هستند که برای گریز از ترافیک شهری از تله کابین به عنوان وسیله حمل و نقل عمومی استفاده می کنند.

فیلمی از این تله کابین را در ادامه ببینید.

دانلود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار