حمله دیوانه وار مسافر به کابین خلبان؛ فرود اضطراری هواپیما

این مسافر در حالی که چیزی شبیه به یک چاشنی بمب را در دست داشت با فریاد های بلند مسافران را تهدید به انفجار بمب می کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمله ور شدن یک مسافر  به کابین خلبان یکی از هواپیمای خطوط مسافربری مالزی باعث فرود اضطراری این هواپیما شد. " این مرد 25 ساله سری لانکایی به محض برخاستن هواپیما از زمین شروع به فریاد زدن و تهدید به بمب گذاری در هواپیما کرد. خلبان هواپیما مجبور شد تا دوباره  این هواپیما را در فرودگاه " آوالون " ملبورن استرالیا بر زمین بنشاند. این هواپیما از ملبورن استرالیا به مقصد کوالالامپور مالزی پرواز می کرد.

حمله مسافر دیوانه به کابین خلبان؛ فرود اضطراری هواپیما

ترس و وحشت مسافران زمانی بیشتر شد که این مسافر چیزی شبیه به یک چاشنی بمب یا یک وسیله الکترونیکی  را در دست داشت. بلافاصله پروازهای این فرودگاه به حالت تعلیق در آمد و هواپیما در ساعت 11.41 دقیقه شب در این فرودگاه بر زمین نشست. بلافاصله نیروهای پلیس ویژه استرالیا وارد هواپیما شدند  و این مرد را دستگیر کرد. در یکی از تصاویر در حالی که این مرد دستانش بسته شده روی کف هواپیما افتاده است.

حمله مسافر دیوانه به کابین خلبان؛ فرود اضطراری هواپیما

حمله مسافر دیوانه به کابین خلبان؛ فرود اضطراری هواپیما

بنا به گفته " عبدل عزیز کاپراوی "؛ معاون وزیر حمل و نقل مالزی، برخی مسافران این هواپیما ادعا کردند که این مسافر بمبی را با خود حمل می کرده است. وی گفت این مرد قصد داشت تا وارد کابین خلبان شود.  
گفتنی است؛ پلیس بعد از تخلیه مسافران از  داخل هواپیما و جستجوی آن هیچ بمب یا وسیله مشکوکی را در داخل آن پیدا نکرد.

حمله مسافر دیوانه به کابین خلبان؛ فرود اضطراری هواپیما

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار