مشهد؛

فعالیت ۲۲ پایگاه اوقات فراغت در گناباد

کلاس‌های اوقات فراغت امسال با شعار مهارت آموزی، کارآفرینی و اشتغال برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سید محمد مهدوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناباد در جلسه ستاد اوقات فراغت مدیریت آموزش و پرورش گناباد گفت: ۲۲ پایگاه اوقات فراغت در ایام تعطیلات تابستان به دانش آموزان خدمت رسانی خواهند کرد.

وی افزود: فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت از دهم تیرماه آغاز خواهد شد و تا هفته اول شهریور ماه ادامه خواهد داشت و پیش بینی می‌شود حدود ۱۰ هزار دانش آموز (با تکرار) در این کلاس‌ها شرکت کنند.

رئیس ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش گناباد گفت: در کلاس‌های اوقات فراغت امسال با توجه به شعار سال، مهارت آموزی همراه با کیفیت بخشی همراه با نشاط و شادابی و پویایی سرلوحه کار خواهد بود و تداوم فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در تابستان و فاصله نگرفتن دانش آموزان از محیط مدرسه و همچنین استفاده بهینه دانش آموزان از ایام تعطیلات از جمله اهداف برگزاری این کلاسهاست.

مهدوی افزود: کلاس‌های اوقات فراغت در قالب کلاس‌های قرآن و معارف اسلامی، مهارتی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شعار سال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: یکی از مواردی که در کلاس‌های اوقات فراغت باید مد نظر قرار گیرد مهارت آموزی دانش آموزان است و در همین راستا کلاس‌های مهارت آموزی در هنرستان‌های شهرستان نیز دایر خواهد بود.

رئیس ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش گناباد افزود: شهریه کلاس‌های اوقات فراغت بر اساس نرخ مصوب اخذ خواهد شد و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به صورت رایگان و فرزندان فرهنگیان و ایثارگران با ۲۰ درصد تخفیف ثبت نام خواهند شد.

انتهای پیام//ح.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.