مشهد؛

پیشرفته‌ترین امکانات ورزشی ایران در مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی

امکانات ورزشی که در مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی وجود دارد، یکی از مدرنترین و پیشرفته‌ترین امکانات ورزشی در ایران بوده که شاخص‌ترین آن ورزشگاه امام رضا (ع) هست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، یحیی صادق زاده مسئول هیئت فوتبال موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی گفت: مدرسه فوتبال آستان قدس رضوی یکی از استانداردترین و مجهزترین مدارس فوتبال در ایران است.
وی افزود: عمده فعالیت‌های این مجموعه جنبه آموزشی و تفریحی دارد که آحاد مردم در سنین مختلف می‌توانند با حضور در این مجموعه ورزشی اوقات فراغت خود را به نحو احسن پشت‌سر بگذراند.
مسئول هیئت فوتبال موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی با اشاره به امکانات تحت اختیار باشگاه فوتبال آستان قدس رضوی گفت: امکانات ورزشی و رفاهی بسیار خوبی در مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی گرد آمده است و بر اساس نظر سنجی‌ها افرادی که در این مجموعه مشغول به فعالیت ورزشی هستند، رضایت حداکثری از آن‌ها دارند.
صادق‌زاده پرداختن به اقدامات فرهنگی در کنار فعالیت‌های ورزشی را از ویژگی‌های موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی معرفی و تصریح کرد: امکانات ورزشی که در مجموعه تربیت بدنی آستان قدس رضوی به خصوص باشگاه فوتبال وجود دارد، یکی از مدرنترین و پیشرفته‌ترین امکانات ورزشی در ایران بوده که شاخص‌ترین آن ورزشگاه امام رضا (ع) هست که از بالاترین تجهیزات و آخرین استانداردهای روز فیفا برخوردار می‌باشد.
وی گفت: مسابقات مختلفی در بین سازمان مرکزی و کارکنان ادارات آستان قدس رضوی هرساله در اعیاد مختلف از جمله دهه‌کرامت، دهه‌فجر و همچنین ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود که امسال نیز طبق برنامه ریزی‌ها، این مسابقات را جهت برگزاری تدارک دیده‌ایم.
مسئول هیئت فوتبال موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی افزود: باشگاه فوتبال آستان قدس رضوی سالیانه پذیرای ثبت نام ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر هنرجو در ۸ کلاس آموزشی در رو‌زهای زوج و فرد در دوره‌های ۱۲ و ۲۴ جلسه می‌باشد. اکنون طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، این باشگاه به طور روزانه ۲۲۰ هنرجو را تحت آموزش قرار می‌دهد، چرا که باشگاه فوتبال آستان‌قدس رضوی نسبت به سال گذشته در جذب، ثبت نام و آموزش پیشرفت قابل توجهی داشته است.
انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار