همدان؛

اعلام آمادگی جامعه ورزش همدان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

مدیرکل ورزش و جوانان همدان از آمادگی جامعه ورزش و جوانان استان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

اعلام آمادگی جامعه ورزش و جوانان همدان برای حضور در راهپیمایی روز قدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم با اشاره به اینکه روز قدس به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی روز اسلام است، افزود: جامعه ورزش و جوانان استان همچون سال‌های گذشته به صورت گسترده در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: روز قدس نماد ظلم‌ستیزی امت اسلامی است و برگزاری راهپیمایی این روز از اهمیت ویژه‌ای برخودار است چراکه همواره موجب عقب‌نشینی اسرائیل غاصب از اهداف خود شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان شرکت در راهپیمایی روز قدس را موجب یاس و نا امیدی دشمنان اسلام عنوان کرد و گفت: با توجه به افزایش جنایت‌های این رژیم در غزه، حضور پر رنگ مردم به ویژه ورزشکاران و جوانان در راهپیمایی این روز ضروری است.

وی با اشاره به حضور جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: ورزشکاران از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند که می‌توانند با حضور خود عمق اقدامات ددمنشانه این رژیم غاصب را به مردم ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه روز قدس روز مقابله مستضعفین با مستکبران است، یادآور شد: ملت ایران اسلامی همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس حضوری باشکوه خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از ورزشکاران، جوانان، هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد و سایر اقشار مختلف استان دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی روز قدس حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.