اهواز؛

روز قدس تجدید بیعت و پیروی ازبنیانگذار جمهوری اسلامی

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی روز قدس را تجدید بیعت و پیروی از راه بنیانگذار جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛سید راضی نوری، نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی روز قدس تجدید بیعت و پیروی از راه بنیانگذار جمهوری اسلامی است که بر حمایت از فلسطین و آزادسازی سرزمین های غصب شده توسط رژیم صهیونیستی تأکید داشتند.

وی در ادامه افزود: روز قدس در جمعه پایان ماه مبارک رمضان تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و بیعت با مقام معظم رهبری در نهادینه کردن حمایت از محرومان و مظلومان است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به حملات تروریستی اخیر دست نشاندگان رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا با عنوان داعش در منطقه حضور با صلابت مردم پاسخ دندان شکن به آنها خواهد بود.

وی خاطر بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پیروزیهای پی در پی حشد شعبی عراق و ارتش سوریه را حمایت میکند و موجب یاس و ناامیدی اسرائیل در مبارزه با ملت مظلوم فلسطین می‌شود.

نوری گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال خروش حمایت ملت ایران از پیروزی‌های پی در پی محور مقاومت در لبنان، عراق و سوریه است و موجب یاس و ناامیدی رژیم کودک کش صهیونیستی در مبارزه با ملت مظلوم فلسطین می‌شود. 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.