الیاس نادران: سخنان تفرقه‌افکن بدتر از شعارهای تفرقه‌افکن است

الیاس نادران نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر درباره حرکت خودجوش مردمی در راهپیمایی روز قدس پستی به اشتراک گذاشت.

پست توییتری الیاس ناردانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اتفاقاتی که روز گذشته و در جریان برپایی راهپیمایی روز قدس رخ داد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بازتاب بسیاری داشت. گروهی از مردم با دیدن رئیس جمهور و برخی سیاستمداران مانند اسحاق جهانگیری، به‌صورت خودجوش شعارهایی را در مخالفت با سیاست‌ها پیش روی دولت سر دادند.

این حرکت در بین موافقان و منتقدان دولت با واکنش‌های متفاوتی همراه بود؛ موافقان با انتشار پست‌هایی در توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی بر ناپسند بودن آن تأکید داشتند. منتقدان دولت اما ضمن تقبیح هر گونه توهین به مسئولان نظام، تمام تقصیرها را متوجه مردم ندانسته و در اکثر پیام‌های‌شان بر این مسئله پافشاری داشتند که وقتی رئیس جمهور و سایر دولتمردان با زبان انتقادی و توهین، منتقدان را خطاب قرار می‌دهند نباید از مردم انتظار دیگری داشت.از جمله این افراد الیاس نادران نماینده اسبق مجلس بود که پست زیر را در توییتر به اشتراک گذاشت:

"امام صادق:شقران!قبیح ازهمه ناپسندست ازتو بخاطر موقعيتت ناپسندتر

شعارتفرقه‌افکن ناپسند بود سخنان تفرقه‌افكن این روزهای منتخب مردم ناپسندتر!"

پست توییتری الیاس ناردان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار