حجم گسترده صادرات تجهیزات نظامی روسیه به 50 کشور جهان در سال 2016

حجم صادرات تجهیزات نظامی روسیه به بیش از 50 کشور جهان در سال 2016 بیش از 13 میلیارد دلار اعلام شده است.

حجم صادرات تجهیرات نظامی روسیه به 50 کشور جهان در سال 2016به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ «الکساندر میچایف»، مدیرکل شرکت تولیدکننده تسلیحات «روسوبرون اکسپورت» امروز چهارشنبه اعلام کرد روسیه در سال 2016 میلادی به بیش از 50 کشور جهان سلاح فروخته که ارزش آن بالغ بر 13 میلیارد دلار بوده است.

میچایف در یک نشست خبری گفت: روسوبرون اکسپورت روزانه 2 تا 3 قرارداد با شرکای خارجی خود امضا می کند. روسیه در سال 2016 به بیش از 50 کشور جهان سلاح فروخته که ارزش آن بیش از 13 میلیارد دلار بود. این یک نشانه مثبت برای صنعت دفاعی روسیه و حضور آن در بازار جهانی است. صادرات تجهیزات نظامی روسیه علاوه بر ارتقای اقتصاد کشور، نفوذ نظامی روسیه در مناطق مختلف جهان را به دنبال دارد.

این مقام روس همچنین اعلام کرد حجم سفارشات این شرکت به 45 میلیارد دلار می رسد که حدود 5 هزار قرارداد بین المللی در زمینه همکاری های نظامی و فنی به مرحله اجرا درآمده است.

روسوبرون اکسپورت یک شرکت دولتی صادرات تجهیزات نظامی در روسیه است و یکی از بزرگترین صادرکنندگان اسلحه در جهان محسوب می شود. سهم صادرات تجهیزات نظامی روسیه در سال حدود 85 درصد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار