روسیه از سی‌ان‌ان خواست بخاطر نشر اکاذیب درباره کودک 3 ساله سوری عذرخواهی کند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه از شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان خواست به سبب پخش گزارشی دروغین و جنجالی درباره یک کودک ۳ ساله سوری عذرخواهی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، ‌ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، گفت این کشور علیه شبکه سی‌ان‌ان آمریکا، به سبب پخش گزارشی درباره یک کودک ۳ ساله سوری که ادعا شد در جریان عملیات نیروی هوایی سوریه زخمی شده است، اقدامات بیشتری در پیش خواهد گرفت.

وی در مصاحبه‌ای که از شبکه یک تلویزیون روسیه پخش شد گفت درخواست وزارت امور خارجه روسیه از شبکه سی‌ان‌ان برای عذرخواهی به سبب پخش این گزارش تاکنون نتیجه‌ای در پی نداشته است. پدر این کودک سوری در اظهاراتی، ادعای شبکه سی‌ان‌ان را تکذیب کرده بود.

روسیه از سی‌ان‌ان خواست بخاطر نشر اکاذیب درباره کودک 3 ساله سوری عذرخواهی کند

تصویر کودک سوری که در رسانه‌های غربی جنجال به پا کرد

‌سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: «قول می‌دهم این قضیه برخلاف خواست مسئولان سی‌ان‌ان تا به انتها پیگیری شده و سریع‌‌ رها نشود.»

وی افزود: «فکر می‌کنم فردا نامه‌ای برای دفتر سی‌ان‌ان در مسکو بفرستیم. ما دوبار از شبکه خواسته‌ایم به نحوی واکنش نشان دهد و به سبب تغییر بالقوه در اطلاعات عذرخواهی کند.»

پدر این کودک سوری که تصویر وی را رسانه‌های غربی به عنوان «نماد درد و رنج مردم حلب» پخش شد، در کنفرانسی ویدئویی گفت اعضای یک گروه غیررسمی موسوم به «کلاه سفید‌ها» قبل از ورود آمبولانس، وارد صحنه انفجار شدند و تصاویری از پسر وی تهیه کردند تا از آن برای اهداف خود استفاده کنند.

وی گفت جراحات پسرش جدی نیست و وی در شرایط خوبی به سر می‌برد.

روسیه از سی‌ان‌ان خواست بخاطر نشر اکاذیب درباره کودک 3 ساله سوری عذرخواهی کند

تصویری جدید از کودک 3 ساله سوری

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۷ تير ۱۳۹۶
این پسر دو سال قبل هم سه سالش بود!!!
Sweden
hadi
۱۹:۴۴ ۰۷ تير ۱۳۹۶
حرف مرد یکیه :-)
آخرین اخبار