مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

جذب ۱۲۰ نیروی جدید در آموزش و پرورش لرستان

دریکوند گفت: در بعضی رشته‌ها با کمبود معلم مواجه هستیم که بر اساس سهمیه استخدامی ۱۲۰ نیروی جدید برای پاییز سال ۹۷ در آموزش‌و پرورش لرستان جذب خواهند شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ دریکوند ، از جذب ۱۲۰ نیروی جدید خبر داد و افزود: در بعضی رشته‌ها با کمبود معلم مواجه هستیم که بر اساس سهمیه استخدامی ۱۲۰ نیروی جدید برای پائیز سال ۹۷ جذب خواهند شد.

وی افزود: امسال ۳۲ هزار نوآموز در استان وجود دارد که کار سنجش این افراد از ۲۰ خرداد ماه در ۳۱ پایگاه بر اساس زمان ثبت نامی در مدارس آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه ثبت نام بر اساس موقعیت جغرافیایی دانش‌آموزان صورت می¬پذیرد، گفت: ثبت نام در تمامی مدارس به استثنای مدارسی که ورود دانش‌آموز با شرایط خاصی همچون آزمون انجام میشود بر اساس موقعیت جغرافیایی است.

دریکوند گفت: هیچ مدرسه‌ای حق دریافت مبلغ اضافه از دانش آموز را در زمان ثبت نام نداشته و تنها هزینه کتاب و بیمه بایستی به مدارس پرداخت شود، در این خصوص تیم¬‌هایی از آموزش و پرورش بر نحوه پذیرش دانش آموز نظارت دارند و اگر تخلفی مشاهده شود حتما برخورد خواهد شد.

دریکوند با بیان اینکه رشد ۱۰ درصدی در افزایش شهریه مدارس هیئت امنایی خواهیم داشت، ادامه داد: برخی مدارس مانند تیزهوشان، شاهد، نمونه دولتی و هیئت امنایی بر اساس مصوباتی برای فوق برنامه ها و خدمات ارائه‌ای به دانش آموزان هزینه‌هایی را در طول سال تحصیلی و نه در زمان ثبت نام دریافت می¬کنند.

وی افزود: تعدادی مدرسه کپری و غیر استاندارد در استان وجود دارد که با کمک استاندار اقدامات خوبی در جهت برچیده شدن آن¬‌ها انجام شده است و پیش بینی می¬شود که تا پایان امسال مدرسه‌ای با این شرایط را نداشته باشیم.

دریکوند همچنین در خصوص تغییر وضعیت نیرو‌های حق التدریس گفت: برنامه‌ای برای جذب نیرو‌های حق التدریس در سال جدید وجود ندارد و همچنان وضعیت این افراد ثابت خواهد ماند.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
حسین دشتی
۱۲:۲۵ ۲۶ تير ۱۳۹۶
با سلام و احترام. پس تکلیف سرباز معلمانی که دو سال خدمت مقدس سربازی را در اموزش و پرورش گذرانده اند چی میشه؟ چرا کسی به فکر ما سرباز معلمان نیست؟ بخدا استخدام نمیخوایم" ولی چکار کنیم ما هم علاقه داریم که در اموزش و پرورش خدمت کنیم" حداقل ما را به عنوان نیروی حق التدریس جذب کنید.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی ح
۱۹:۰۸ ۱۲ تير ۱۳۹۶
پس تکلیف افرادی که طبق ماده 17تبصره10تشکیل پرونده داده اند چی شد؟