مدیرکل آموزش‌ و پرورش لرستان:

مدیران مدارس تنها حق دریافت هزینه کتاب درسی و بیمه را دارند

دریکوند گفت: مدیران مدارس هنگام ثبت‌نام دانش آموزان، حق دریافت هیچ هزینه‌ای به‌ جز هزینه کتاب درسی و بیمه را ندارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ دریکوند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در نخستین جلسه ستاد پروژه مهر با اشاره به اینکه مدیران مدارس باید با رویکرد تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت خانواده‌ها بستر مناسب را برای ثبت نام دانش آموزان فراهم کنند، گفت: دریافت هیچ هزینه‌ای به استثنای هزینه کتب درسی و بیمه دانش آموزان هنگام ثبت نام قانونی نیست و آموزش و پرورش در صورت مشاهده تخلف برابر مقررات برخورد خواهد کرد.


وی افزود: ستاد پروژه مهر باید از تمام ظرفیت‌ها برای بهسازی، زیباسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استفاده کند و شرایط مطلوبی را برای استقبال از دانش آموزان در ماه مهر فراهم کند.


مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به بومی سازی دستورالعمل ستاد پروژه مهر و ارسال آن به مناطق و شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش با تنگنا‌های مالی و اعتباری مواجه است و امکان تامین تجهیزات کامل جدید وجود ندارد و ضرورت دارد تا از منابع موجود حداکثر بهره برداری به عمل آمده و نسبت به بهسازی و تعمیر تجهیزات اقدام شود.


دریکوند در ادامه سازماندهی و ساماندهی منابع انسانی و ساماندهی فضا‌های آموزشی را از جمله وظایف مدیران و روسای آموزش و پرورش برشمرد و گفت: باید قبل از صدور ابلاغ همکاران فرهنگی نسبت به این موارد اقدام شود تا دانش آموزان و خانواده‌ها با مشکل مواجه نشوند.


وی افزود: دستگاه تعلیم و تربیت به مشارکت داوطلبانه، خیرخواهانه و اختیاری خانواده‌ها نیازمند است و بدون مشارکت خیرین و خانواده‌ها آموزش و پرورش قادر به تامین منابع و امکانات مورد نیاز خود نیست.


انتهای خبر / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.