فیض در افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت؛

تخصیص اعتبار به فعالیت‌های فوق برنامه مناسب نیست

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت پایگاه‌های تابستانی برای دانش آموزان گفت: وضعیت تخصیص بودجه به این امر مناسب نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت که عصر امروز در کانون پرورشی و تربیتی میثم منطقه ۱۷ برگزار شد، عنوان کرد: آموزش وپرورش نهادی است که مطالبات جامعه از آن بسیار است، اما در تخصیص بودجه جز اولویت چندم قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در شرایطی که ۹۸ درصد بودجه آموزش و پرورش صرف نیروی انسانی می‌شود با ۲ درصد هزینه باقی مانده باید برنامه‌های فوق برنامه ساماندهی شود که کاری بسیار دشوار است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در برنامه‌های فوق برنامه باید براساس احادیث امید را در دانش آموزان زنده کنیم و نقطه قوتی به‌ای آن‌ها ایجاد کرد. 

فیض با اشاره به اینکه هر دانش آموز باید در یک مهارت به تسلط کافی برسد، تصریح کرد: فعالیت‌های فوق برنامه به گونه‌ای ترتیب داده شود که دانش آموز در مهارتی خاص امیدوارباشد و احساس پیشگامی کند.

وی افزود: تنوع فعالیت‌ها در پایگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد و محدود به لیست ارائه شده در مدارس نباشد و توانایی‌های دانش آموزان مورد توجه باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: باید توانایی‌های دانش آموزان را در طول تابستان و پایگاه‌های درنظر گرفته شده ارتقا دهیم و مهارت‌ها به گونه شایسته در آن‌ها تربیت کنیم.

انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۷:۱۳ ۱۴ تير ۱۳۹۶
باسلام چرا کسی درباره علت عدم پرداخت اضافه کار فرهنگیان که از آخر آذر۹۵ تاکنون که سال تحصیلی تمام شده و نیمه تیرماه ۹۶ می باشد (یعنی نزدیک به هفت ماه)صحبت نمی کند؟!!!آقایان؟!!!!!
آخرین اخبار