واکنش کارگردان ماجرای نیمروز به سالگرد حادثه هواپیمای ایرباس +عکس

حمله موشکی ناو آمریکایی به ایرباس ایرانی در خلیج فارس همچنان در میان سکوت جهانی مخفی شده است.

واکنش کارگردان ماجرای نیمروز به سالگرد حادثه هواپیمای ایرباس +عکسگزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  12 تیرماه 1367 ناوگروه ارتش آمریکا مستقر در خلیج فارس جنایتی بزرگ را رقم زد. ایرباس ایرانی که حامل زنان مردان و کودکان بی‌گناه از بندرعباس به سمت دبی بود هدف موشک ناو آمریکایی قرار گرفت و تمام مسافرانش به شهادت رسیدند. این حمله موشکی آمریکا به ایرباس ایرانی در میان سکوت جامعه جهانی هنوز هم یکی از نقاط کور وحشی‌گری‌های آمریکا در منطقه است.

نکته قابل تامل آن است که کاپیتان ناو مهاجم آمریکایی پس از بازگشت به آمریکا مورد تقدیر سیاسیون و شخص رئیس جمهور آمریکا قرار گرفت.

واکنش اینستاگرامی چهره‌ها به حادثه ایرباس

امروز به مناسبت سالروز حمله ناو آمریکایی به ایرباس ایرانی در خلیج فارس فضای مجازی نیز رنگ و بوی دیگری گرفت. اشخاص و شخصیت‌های مختلف با انتشار تصاویری در صفحات شخصی خود این جنایت آمریکا را محکوم کردند.

در ادامه واکنش کارگردان ماجرای نیمروز به سالگرد حادثه هواپیمای ایرباس را مشاهده می‌کنید، محمد حسین مهدویان با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود نوشت:"بیست و نه سال پیش یک ناو ارتش آمریکا در خلیج تا ابد فارس، هواپیمای مسافربری ایران را با دویست و نود سرنشین مورد حمله قرار داد و همه‌‌ سرنشینان آن را کشت. شصت و شش نفرشان کودکانی بی‌گناه بودند.
به یادآوردن هرساله‌ی این ماجرای هولناک عجیب آزارم می‌دهد. مهاجمان هنوز تاوان جنایت‌شان را پس نداده‌اند."

 واکنش کارگردان ماجرای نیمروز به سالگرد حادثه هواپیمای ایرباس +عکس

انتهای پیام/

مسافران ایرباس آسمانی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.