دریادار فدوی در یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه ثامن الائمه نزسا:

جنگنده‌های اسراییلی در یمن عملیات نظامی انجام می‌دهند/ ما از مرحله بازدارندگی عبور کردیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:ما از مرحله بازدارندگی عبور کردیم و وارد مرحله ای شدیم که دشمن به دنبال ایجاد توان بازدارندگی علیه ما هستند.

جنگنده های اسراییلی در یمن عملیات نظامی انجام می دهند/  ما از مرحله بازدارندگی عبور کردیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دریادار پاسدار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در یادواره شهدای اطلاعات خراسان رضوی ،شمالی و جنوبی که در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد با اشاره به اینکه از ابتدای جنگ بچه های اطلاعات و عملیات شرایط خاصی داشتند؛ اظهار داشت: نیروهای اطلاعات و عملیات مداوم باید در صحنه حضور داشتند و در عین حال در حین عملیات نیز نقش موثری داشتند.

فرمانده ندسا با بیان اینکه وضعیت فعلی اوج انقلاب اسلامی است، گفت: در زمان دفاع مقدس ما در خانه خودمان با دشمن می جنگیدیم. دشمن تهاجم همه جانبه ای را علیه ما داشت اما خیلی سریع این مرحله را پشت سر گذاشتیم.

دریادار فدوی با اشاره به حمایت غرب و شرق از صدام تصریح کرد: رزمندگان ما اجازه ندادند که جنگ در خانه خودمان زیاد طول بکشد و ما در خانه پیروز شدیم. عراقی ها که از ابتدای جنگ تا 11 کیلومتری اهواز پیش امدند با اعلام امام راحل؛ مردم جلوی دشمن را سد کردند.

وی با اشاره به پیروزی های ملت ایران در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: آمریکا می خواست که جنگ تحمیلی پیروز نداشته باشد و با این راهبرد برنامه ریزی کردند. وقتی عملیات والفجر 8 توسط رزمندگان سپاه انجام شد تحلیلگران گفتند که جنگ می تواند به نفع کشوری که چنین عملیاتی را انجام داده یعنی ایران به پایان برسد.

فرمانده ندسا با اشاره به دخالت های امریکا با 18 ناو در عملیات کربلا و تلاش عراقی ها برای هدف قرار دادن زیر ساخت های ایران یادآور شد: رزمندگان گلوی عراقی ها که 85 تیپ داشتند را فشردند و تقریبا همه عراق در شلمچه در عملیات کربلای 5 با ایران می جنگید.

دریادار فدوی عنوان داشت: در عملیات کربلای 5 صادرات نفت ایران به زیر 100 هزار بشکه به قیمت 6 دلار رسید.

وی اظهار داشت : قطعا هیچ توانی در دنیا وجود ندارد که عملیاتی مثل والفجر 8 را انجام دهد.

فرمانده ندسا افزود: آمریکایی ها دور تا دور ناوهای خود که چندین میلیارد دلار قیمت دارند گونی شن چیدند و از تیربار کالیبر 50 استفاده می کنند تا در مقابل قایق های تندرو از بین نروند.

دریادار فدوی تصریح کرد: رزمندگان اسلام به توان بازدارندگی رسیدند و از طراحی دشمن علیه کشور جلوگیری می کنند.

وی ادامه داد: تعداد ناوهای جنگی امریکا در خلیج فارس از 86 فروند درسال 66 به 25 فروند در حال حاضر رسیده است.

فرمانده ندسا ادامه داد: ما از مرحله بازدارندگی عبور کردیم و وارد مرحله ای شدیم که دشمن به دنبال ایجاد توان بازدارندگی علیه ما هستند.

وی ادامه داد: رزمندگان انقلاب اسلامی در کرانه های مدیترانه با دشمن می جنگند.

فرمانده ندسا تصریح کرد : در یمن نه فقط عربستان و امارت بلکه امریکا و اروپا و صهیونیست ها دخالت می کنند و جنگنده های اسراییلی هم هواپیماهایشان در یمن عملیات نظامی انجام می دهند.

دریادار فدوی یاداور شد : امریکایی ها فکر می کردند جنگ سوریه را یک هفته ای به پایان می رسانند اما در جنگ شکست خوردند.

وی با اشاره به اهمیت افزایش توانمندی نظامی توسط نیروهای مسلح گفت : ما برای این موضوع حتی یک 24 ساعت را هدر ندادیم و همیشه پای کار بوده ایم.

انتهای پیام/

آمریکایی ها دور تا دور ناوهای خود که چندین میلیارد دلار قیمت دارند گونی شن چیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار