واکنش همسر مدافع حرم به خبر تفحص پیکر شهید+ اینستاپست

همسر شهید بلباسی از مدافعان حرم دلنوشته ای زیبا در صفحه اینستاگرام خود در خصوص تفحص پیکر همسرش منتشر کرد.

واکنش همسر مدافع حرم به خبر تفحص پیکر شهید+ اینستاپستبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نبرد سنگین خان طومان و محاصره نیروهای مدافع حرم در این نبرد سنگین یکی از اتفاقات مهم در جنگ با تکفیری ها در سوریه بود که هیچگاه از ذهن‌ها پاک نمی‌شود؛ نبردی که موجب شد 13 نفر از مدافعان حرم به جمع دوستان شهید خود بپیوندند و به درجه رفیع شهادت نائل آیند.

شهید محمد بلباسی یکی از این 13 نفر بود که در نبرد خان طومان به شهادت رسید در حالی که فرزند کوچکش زینب هرگز وی را ندیده بود.

همسر شهید بلباسی پس از شهادت او پست های متعددی را در ارتباط با شهید منتشر کرده است که بسیاری از آنها مورد توجه قرار گرفتند.

همسر این شهید والامقام در پست آخر خود دلنوشته ای را منتشر کرده که در آن از حال و هوای خودش پس از شنیدن خبر تفحص مقتل شهید بلباسی گفته است.

محبوبه بلباسی در این پست نوشت: "نمی‌دانم خبر درست است یا شایعه، شنیده‌ام كه قرار است مقتل تو تفحص شود، شاید نیزه شکسته ها را کنار بگذارند و پیکر رنجورت از دندان گرگ ها را بیابند، سخت می شود تو را از گودال برگرداند عزیزم، کاش بوریا داشته باشند... خواستم بگویم محبوبه هنوز روی حرفت حرف نمی آورد، حرف آخر را تو بزن، خواستی بیایی، بیا، قدمت روی چشم، به تو حق می دهم دامن دختر رسول الله، زهرای اطهر را بع خاک سرد ترجیح دهی، ولی مرد مومن! بچه ها دلشان پدر می خواهد، کاش می شد یک توک پا میان بوریا می آمدی و باز می رفتی، قدر یک نگاه، قدر یک لبخند....".

گفتنی است: شهید محمد بلباسی در اردیبهشت ماه سال 95 در منطقه خان طومان به شهادت رسید.

واکنش همسر مدافع حرم به خبر تفحص پیکر شهید+ اینستاپست

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۳:۱۸ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
واقعا عالی بووووووووود من همیشه در کارهام به شهید بلباسی متوسل میشم دوست شهید من هستن انشاالله خداوند به شما صبرزینبی عطافرماید..... همیشه به همسران شهدا غبطه میخورم واقعا خوشبحالتون که همسر مرد اسمانی هستید.....
Iran (Islamic Republic of)
درودی . مشهد مقدس
۲۲:۲۹ ۲۰ دی ۱۳۹۶
سلام علیکم .من تقریبا یک سال با شهید بزرگوار آقا محمد بودم .اول دوستی ما با اون بزرگوار در اوایل راه مقدس که هردوی ما پا در آن گذاشتیم ولی او تا آخر راه را با سبکبالی پرواز نمود ولی من در ابتدای راهم .واز آن بزرگوار میخواهم که برایم دعا کند که یک قدم در این راه به جلو بردارم.ان الله مع الصابرین.یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر عربستان
Iran (Islamic Republic of)
رضا صالحی متقی
۲۲:۳۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
این شهدا ادامه خط سرخ حسین هستن!من هم یک بسیجی ورزمنده 8 سالجنگ تحمیلی هستم که فقط با یدک کشیدن اینکه جانباز هستم دلم را خوش کردم.وبا دیدن این شهدا خودم راشرمنده آنان میدانم وخوردن حسرت به حال آنها روحشان شاد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۲ تير ۱۳۹۶
خواهر عزیز دلنوشته ات یه لحظه مرا به کربلا برد خدا روحش را شاد کنه شادی روح همه شهدا و امام شهدا صلوات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۰ تير ۱۳۹۶
از وقتی متنو خوندم اشکم بند نمیشه
برای ما هم دعا کن به دوستامون ملحق بشبم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خداوند به شما خواهر عزیز صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
خدا بهتون صبر بده خواهرم حال تو حال بی بی زینب راکبری می فهمی تو برای ما دعا کن از زینبت بخواه ک مارا دعا کند صبور باش مثل بی بیتو زینب از وقتی که داستان شهید بلباسی را شنیدم هر وقت به یادتان می افتم بغض می کنم ولی. خوب می دانم جایگاه شما کجا و ما کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۸ تير ۱۳۹۶
دلم شکست واقعا غصه خوردم برای این خواهر یزرگوارمون
-
حسین
۱۱:۵۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
لطفا در تایپ مطالب دقت کنید بعضی مواقع غلط املایی دارد!