وقف‌چی در نطق میان دستور:

رئیس بانک مرکزی برای حل مشکلات سپرده‌گذاران هیچ اقدامی نکرده است

نماینده زنجان گفت: رئیس بانک مرکزی سه مرتبه تعهد مکتوب برای حل مشکلات سپرده‌گذاران داده اما اقدام عملی نکرده است.

رئیس بانک مرکزی برای حل مشکلات سپرده‌گذاران هیچ اقدامی نکرده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی وقفچی نماینده مردم زنجان و طارم در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (یکشنبه 18 تیرماه) خطاب به رئیس جمهور گفت: نمایندگان به پیروی از شهید مدرس تمام توان خود را برای سربلندی نظام در طبق اخلاص قرار داده و بدون هیچ نگاه حزبی از حقوق مردم دفاع می‌کنند.

وقف چی تأکید کرد: سوال از رئیس جمهور به منظور مخالفت با دولت نبوده و حمایت از آن خواهد بود، تجربه 38 سال گذشته نشان داده که با تساهل و تسامح نمی‌توان کشورداری کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم ادامه داد: اعتماد ملی به بانک‌ها و مؤسسات مالی بزرگترین سرمایه یک ملت و دولت پویا است و هیچ دولتی حق ندارد این اعتماد را لکه‌دار کند مخصوصا دولتی که در یک جامعه‌ای با حاکمیت اسلامی مدیریت می‌کند و دولت باید به صورت شبانه‌روزی برای حمایت از اعتماد مردم دفاع کند.

وی بیان داشت: امروز بازگویی درد و دل حدود 2 میلیون سپرده‌گذار با جمعیت حدود 8 میلیون که تقریبا حدود 10 درصد جمعیت کشور می‌شود را با اتکا به قدرت لایتناهی دارم، تمام نمایندگان سوگند حمایت از حقوق مردم را خورده‌اند و نه دفاع از حزب، گروه، جریان یا دولت هر چند در تمام دوران‌ها به خصوص مجلس حاضر برای کمک به دولت اعلام آمادگی نموده و طی سال گذشته نشان داد که مدافع دولت است.

وقف چی تأکید کرد: رئیس جمهور برترین تصمیم گیر برای پیگیری خواسته بیش از 2 میلیون سپرده گذار است که به عنوان یک خواسته ملی تلقی می‌شود و قطعا امضا کنندگان طرح سوال از روحانی دلسوزترین افراد مدافع عملی و نه شعاری دولت یازدهم هستند بدون هیچ نگرش سیاسی و نمی‌خواهند وضعیت پولی و مالی کنونی کشور بدتر از این باشد و دولت در مقابل وخیم‌تر شدن اوضاع پولی مالی را بگیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم گفت: امروز قاطعانه به نمایندگی از 120 نفر از نمایندگان مجلس از رئیس مجلس می‌خواهیم سریعا موضوع طرح سوال از رئیس جمهور را به کمیسیون اقتصادی ارجاع کند.

وی بیان داشت: با کمال تأسف با وجود سپری شدن بیش از 10 ماه از نابسامانی در مؤسسات پولی و مالی هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته، مخصوصا رئیس بانک مرکزی در یک هفته گذشته سه مرتبه به صورت مکتوب تعهد حل مشکلات سپرده‌گذاران را داده است که هیچ گونه اقدام عملی انجام نشده است که شاید توان این کار را ندارد.

وقف چی افزود: ابهامات زیادی در پرونده‌های مؤسسات مالی و اعتباری وجود دارد که با وجود سوالات مکتوب از بانک مرکزی بعد از گذشت 20 روز تاکنون پاسخی داده نشده است، اختلاف میان سرمایه موجود سپرده‌گذاری از کجاست؟ تسهیلات میلیاردی به چه کسانی داده‌اند و با معرفی چه کسانی؟ به چه میزانی؟ با وجود اعطای تسهیلات چرا باید نزدیک دو برابر سرمایه سرمایه‌گذاران کاهش یابد؟ و ده‌ها سوال بی‌جواب دیگر.

نماینده مردم زنجان و طارم اظهار داشت: نظارت که وظیفه بانک مرکزی بوده است چه نتیجه‌ای داشته است؟ چرا در یک نظام اسلامی که خون هزاران شهید پای این نظام و انقلاب ریخته شده بعد از حدود 10 ماه توضیحات یک طرفه بانک مرکزی به مسئولان مربوطه صدا وسیمای جمهوری اسلامی دو ساعت به سپرده‌گذاران برای ارائه توضیحات و دفاع  وقت نداده است ولی به صورت یک سویه تنها بانک مرکزی مواردی را اعلام می کند که علاوه بر اینکه درد سپرده‌گذران را التیام نمی‌بخشد بلکه نمک بر زخم آن‌ها می‌شود.

وی گفت: از رئیس جمهور می‌خواهیم در اسرع وقت نسبت به سوال بیش از 120 نفر از نمایندگان مجلس در جهت رفع مشکل سپرده گذاران اقدام کرده و به صورت عملی این مشکلات را رفع کند و همچنین مجلس با اقتدار اعلام می‌کند آماده کمک به دولت در مورد مشکلات پولی و مالی بوده که تا این معضل بر طرف شود و مشکلات بیشتری پیش نیاید.

انتهای پیام/

هیئت رئیسه طرح سؤال از رئیس‌جمهور را به کمیسیون اقتصادی ارجاع کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۳۱ تير ۱۳۹۶
ما پول زور که نمیخواهیم پول خودمان را میخواهیم و باور هم نمیکنم که بگویند یک موسسه با این همه شعبه مجوز نداشته است
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۴۹ ۲۳ تير ۱۳۹۶
دولت.هیچ کاری برای مردم وکشور طی این چند سال انجام نداد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۴۶ ۲۳ تير ۱۳۹۶
امیدوارم نمایندگان ورود کنند
Iran (Islamic Republic of)
بدهکار
۱۹:۴۴ ۲۳ تير ۱۳۹۶
قضیه موسساتی که جدیدآ مشکل براشون پیش آمده فقط خصومت دولتی هاست که دارد رنگ وبوی بدی به خودش میگیرد فعلا زور دست دولتی ها است که دارند این وسط یک عده مردم ضعیف وبیچاره را با خوانواده هایشان گوشت قربونی مکنند(گر بر سر نفس خود امیری مردی گر دست فتاده ای بگیری مردی) زور آزمایی با این مردم بدبخت بی دفاع!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مصسبت دیده
۱۹:۴۳ ۲۳ تير ۱۳۹۶
ببینید عزیزان هی همدیگر را به دروغ گوی یا چرا رفتی این موسسه یا به طمع ورزی یا بی سوادمتهم کردن همدیگه بسه سر همه کلاه گذاستن وکنار نشتن وبه لفاظی های ما به همدیگه میخندند موسسات هیچ مشکلی نداشتن فقط تنها مشکلشون زیر بار زورگوی های دولتی نرفتن وگر نه تمامی سپرده گذاران اگر در موقعت آرامی سوال کنید هردو طرف از هم راضی بودن این مشکل فقط توسط دولت درست شده پس همگی آگر میخواهید به حق خود برسید اتحاد وهمفکری در کنار موسسات جلوی زورگویی های بانک مرکزی باستیم در دولت های خارجی که در قانون ودینشان حرفی از حق الناس نشده اگر سرمایه گذاری جایی اندوخته داشته باشد پس از مرگ وی هم همگی بسیج میشوند تا ورثه آنها را پیدا کنند وتمام متعلقات باسود کامل به نرخ روز حساب میکنند وبه آنها بااحترام میدهند اما؟در اینجا صحبت از دین ورعایت حقوق شهروندی که میشود دولتیان ومجلس وگوش فلک را کر میکند ولی در موقع عمل آنها که میبایست از حقوق مردم دفاع کنند دنبال فرصت کوچکی هستن تا حق مردم مظلوم وبی دفاع را ....واگر کسی صدایش در آید هزار انگ بهش میچسبانند خدا به داد همه مابرسد که روز حساب وکتاب نزدیک است ما هم خدایی داریم
Iran (Islamic Republic of)
حورا
۱۹:۴۲ ۲۳ تير ۱۳۹۶
خواهش می کنم به درد مال باختگان برسید
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۳۴ ۲۱ تير ۱۳۹۶
یکی به داد سپرده گذاران ثامن برسه چقدر بی قانونی
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۶:۴۹ ۲۱ تير ۱۳۹۶
شما فکر کنید من بیسوادم ۶۰۰تا شعبه یه موسسه با سابقه ۱۷ سال په چشم من میخوره ، روی در و دیوارش علنأ دعوت به سپرده گذاری میکنه ، خب من میگم اگه دزد بود که مملکت پلیس داره، سیستم هوشمند بانکداری داره ، قابلیت گردش اعتباری داره ، دستگاه خودپرداز و هزار جور امکانات دیگه ، بعد میان میگن اینا غیر مجاز بودن؟ تو که رییس همه ی مجازا بودی چه اقدامی داشتی؟ مسئولیتت چی بوده؟ غیر مجاز بودن بذار بمونن اگه شایستگی رسیدگی نداشتی ، یا پول ماها رو برگردون بعد برو ببندشون ، پس اون حقوق و پست و میز صندلی رو دادن بهت که بشینی زیر کولر گازی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۲۱ تير ۱۳۹۶
من سلام می کنم بر غرت آقای وقفچی نمایده محترم زنجان آفرین برشما و آن مادری که به جنابعالی شیر حلال داده
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۳:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۹۶
چرا هیچکس از ثامن چیزی نمیگه؟ مگه نمیبینید در شعب چه اوضاعی هست . یکی به داد سپرده گذارهای بدبخت ثامن برسه .
درود به شرفت این مرد : نماینده مردم فهیم زنجان .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خواهشن مبلغ زیر ۱۰ ملیون تومان در ثامن بدن که ما زندگیمان را از روی همین مبلغ کم می چرخانیم الانم لازم دارم میخام خانه اجاره کنم خیلی گیرم به ولای علی رفع کنید مشکلات را مگر شما شیعه علی نیستید پس کو بداد مردم رسیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۶
خدا نگذره از کسانی که حق مردم را نمی دهند
Seychelles
ناشناس
۰۲:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۹۶
آقای رئیس جمهور ما به عنوان ملت ایران که به شما رای دادیم توقع داریم در این مسئله ورود کنید و مشکل ما را حل نمایید
Iran (Islamic Republic of)
زاهد
۰۱:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۶
ما واسه وام خواباندیم موعد وام شد گفتن باید یکی دوماه صبر کنید یه هفته نشد اینجوری شد
رفتیم بانک سپه گفتیم پولمان تو ثامنه وام فوری میخواهیم مسئول وام گفت چرا تو ثامن گذاشتی حقته میخواستی نذاری وام بدون سپرده نداریم
جالب بود نوشته بودن به اتباع خارجی هم وام میدیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۱۵ ۱۹ تير ۱۳۹۶
من یکی از مال باختگان ثامن هستم که به اشتباه به این دولت رای دادم
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۱۸:۳۸ ۱۹ تير ۱۳۹۶
تورابه قرآن بداد سپرده گذاران ثامن برسید طلبکار حکم جلبم روگرفته مسئولان ثامن می فرمایند شما برو زندان انشاالله بزودی مشکل ثامن حل می شود خواهش میکنم صدای ما را به گوش مسئولین محترم برسانید
Iran (Islamic Republic of)
ق
۱۸:۱۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
ارمان چی شد هرروز وعده جدید والکی
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۸:۰۵ ۱۹ تير ۱۳۹۶
واقعا ثامنیای بدبخت چه بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
چرا موسسه‌ای که 20 ساله غیر مجازه تا حالا هیچ کس جلوهش نگرفته که مردم بدبخت وزحمت کش این قدر گرفتار نشن مسعولین تو رو خدا به داد مردم وموسسات مالی برسید.
Iran (Islamic Republic of)
مالباخته
۱۳:۵۰ ۱۹ تير ۱۳۹۶
تورو خدا راستش به مردم بگید ثامن ورشکسته است یانه اگر نیست چراپول مردمو اینجوری میده اینجوری ادامه پیدا کنه یه کاسپین دیگر در راهه
Iran (Islamic Republic of)
milad
۱۳:۰۵ ۱۹ تير ۱۳۹۶
لطفا به داد مردم برسید در این روزهای گرم وطاغت فرسای تابستان
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسن
۱۱:۳۰ ۱۹ تير ۱۳۹۶
فارسی میگم از ثامن پولمان را میخواهیم چرا مسئولین بانک مرکزی متوجه نمیشوند و دروغ تحویل ما میدهند خدا شمارا براه راست هدایت کند.
Iran (Islamic Republic of)
فیروز قربانی
۰۹:۱۲ ۱۹ تير ۱۳۹۶
افرین بر نماینده گانیکه با دفاع از حق وبازخواست کردن از مسئولین بی عرضه که از پادشاهان قاجار هم بی عرضه ترند مردم را امیدوار میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۹ تير ۱۳۹۶
پس کی قراره ی فکری به حال مردم و خصوصا سپرده گذارا بشه
مردم به بانک برای سپردن پول اعتماد نکنن کجا برن پس؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۸:۵۵ ۱۹ تير ۱۳۹۶
جالبه تو دولت یازدهم پسوند چی زیاد شنیدیم
عراقچی
تخت روان چی
حالا هم وقف چی
-
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۹ تير ۱۳۹۶
بابا هیچ کی به فکر مردم نیست آخر ماست مالی می کنن می ره به داد مردم پدیده میزان کاسپین ثامن صندوق فرهنگیان و.... برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد خیلی تعلل کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
امیدواریم سرمایه ملت شریف ما هرچه زودتر به دستشون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۱۹ تير ۱۳۹۶
زنجانیاباغیرت وخوبن ۱دونه افغانی خارجی جرات نداره بره تواونجا دمشون گرم خداحفظ تون کنه لعنت به خاینین وطن وهم وطن فروشا
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۲:۱۵ ۱۹ تير ۱۳۹۶
این جماعت سپرده گذار که بیش از ۹۰% آنها از دهک پایین جامعه هستند
با این خط فقر موجود در این کشور نابود می شویم
Germany
مهدي
۰۰:۴۸ ۱۹ تير ۱۳۹۶
احسنت به نماينده بيداردل وفراجناحي
Iran (Islamic Republic of)
sasan
۰۰:۱۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
لطفا به مشکلات سپرده گذاران ثامن رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۸ تير ۱۳۹۶
موضوع رو باید با دید باز مشاهده کرد.همه میگن بانک مرکزی این طور و آن طور.بدونید که قدرت پولی بانک مرکزی محدوده . این همه برداشت بدون تولید خود دوباره گریبان ملت رو خواهد گرفت.به جای این کارها باید دید مردم چرا این همه پول را انبار می کنند.چرا نمیروند باهاش کارکنند و میزارن تو بانک.آیا میدونید این پول از هر راهی بدست بیاد مجاز یا غیر مجاز از نظر اقتصادی خون مردمه که خود مردم میکنن تو شیشه. مردم خواهش میکنم برید کار کنید هی نگید بزارم بانک سودش رو بگیرم !
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۳۲ ۱۸ تير ۱۳۹۶
محمد حسین:
وااسفا .........نمیدونم چرا یکی از این اقایون ندای وامصیبتا سر نمیدهد ملت رزنج کشیده وزحمت کش چرا باید تاوان بی تدبیری دولت رو بپردازند ....این روزها وقتی به موئسسات سر بزنید اه از نهاد این مردم بلند شده کسانی که اگر از دور نگاه کنید فکر میکنید از افراد سرمایه دار و ثروتمند جامعه هستند اما وقتی دقیق نگاه میکنید از چشمان خسته و دستان پبنه بسته و لرزانشان و لباس کار و مندرسشان خواهید فهمید که این طور نیست تمام دارایی و پس انداز چند سالشان را گذاشته اند به امیدی حال به در بسته موئسسه ای خورده اند یا باید برای اندی از ان با توهین و تهدیت برای اندی از پس انداز حلال خود التماس کنند ان وقت اقایان نشسته اند ...که ما درب غیر مجازات را بسته ام ...نخیر شما درب شرافت و غیرت را بسته اید شما درب اعتماد را بسته اید شما به فکر قلب ضعیف پیر مرد و پیر زن باز نشسته نیستید ؟؟؟؟شما به فکر زنهای بی سرپرست و کودکان انها نیستید ..
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۳۲ ۱۸ تير ۱۳۹۶
محمد حسین:
وااسفا .........نمیدونم چرا یکی از این اقایون ندای وامصیبتا سر نمیدهد ملت رزنج کشیده وزحمت کش چرا باید تاوان بی تدبیری دولت رو بپردازند ....این روزها وقتی به موئسسات سر بزنید اه از نهاد این مردم بلند شده کسانی که اگر از دور نگاه کنید فکر میکنید از افراد سرمایه دار و ثروتمند جامعه هستند اما وقتی دقیق نگاه میکنید از چشمان خسته و دستان پبنه بسته و لرزانشان و لباس کار و مندرسشان خواهید فهمید که این طور نیست تمام دارایی و پس انداز چند سالشان را گذاشته اند به امیدی حال به در بسته موئسسه ای خورده اند یا باید برای اندی از ان با توهین و تهدیت برای اندی از پس انداز حلال خود التماس کنند ان وقت اقایان نشسته اند و به ملت پوست خند میزنند ...که ما درب غیر مجازات را بسته ام ...نخیر شما درب شرافت و غیرت را بسته اید شما درب اعتماد را بسته اید شما به فکر قلب ضعیف پیر مرد و پیر زن باز نشسته نیستید ؟؟؟؟شما به فکر زنهای بی سرپرست و کودکان انها نیستید ......انجاست که باید ندای وامصیبتا سر داد که اقایون دهان بسته و سکوت اختیار کرده اند ....نمیدانم صبر این ملت چه اندازه است ...بترسید از سیلی که از این پیمانه سرازیر شود .وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۸ تير ۱۳۹۶
اصلاحات هست دیگه اومدن اصلاح کنن امور را عینک بزنید اصلاحات راببینید
Iran (Islamic Republic of)
کارشناس اجتماعی
۲۱:۰۶ ۱۸ تير ۱۳۹۶
آقای سیف که باعث و بانی این هرج و مرج اقتصادی شده باید استعفاء دهد
United States of America
مالباخته ثامن 2
۲۰:۲۰ ۱۸ تير ۱۳۹۶
سلام - من هم مثل آقای مال باخته ثامن درخواس دارم از روند کار در موسسه ثامن گزارش تهیه کنید..هیچکس انگار حواسش به حضور هر روزه مردم پشت درب شعبات موسسه ثامن نیست.خواهش میکنم گزارش تهیه کنید تا شاید کسی به فکر ما بیفته
Iran (Islamic Republic of)
عباس حاجی زاده۰اهواز
۱۹:۳۹ ۱۸ تير ۱۳۹۶
باتشکر از کلیه نمایندگان امضا کننده۰جناب آقای وقفچی عزیز باتشکر از شما چرا راجعب موسسه آرمان یاهمان وحدت سابق که در خوزستان ولرستان ریشه زده بود اصلا در هیچ جا صحبتی نمیشه.انگار اصلاوجود نداشته کلا۰
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۸:۵۹ ۱۸ تير ۱۳۹۶
به داد مردم بدبخت برسید
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۸:۵۹ ۱۸ تير ۱۳۹۶
به داد مردم بدبخت برسید از این همه ظلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۸ تير ۱۳۹۶
دلتون برای مردم بسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۸ تير ۱۳۹۶
به این میگن نماینده واقعن مردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۸ تير ۱۳۹۶
در مورد موسسه آرمان گزارش تهیه کنید! بانک مرکزی هیچ اظهار نظری نمی کند
Germany
مال باخته ۲
۱۷:۲۴ ۱۸ تير ۱۳۹۶
چرا از موسسه ثامن نمیگید؟تکلیف ما چیه.
Iran (Islamic Republic of)
يکي از کسايي که فريب خورده ازثامن
۱۷:۲۱ ۱۸ تير ۱۳۹۶
من يک نفر از کار افتاده هستم من براثر تصادف ازکار افتاده ام چندرغاز پول بردم تو سپرده مثله ديگران گذاشتم حالا بعد از اينهمه بدبختي ميگن پولها روي هواهستش نگذاريد ماها ازبين ميرويم به خدا ميميريم بياييدکمک کنيد.من همش سي تومان داشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۸ تير ۱۳۹۶
به داد سپرده گزاران آرمان البرز ایرانیان برسید.پولی برای خرج زندگی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۸ تير ۱۳۹۶
از جنا آقای وقف چی بسیار سپاسگزارم از طرف خودم و بچه یتیمم که.اجازه نمیدهید مال یتیم از گلوی ظالمان پایین بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
احسنت به چنین نماینده دلسوزی پس بقیه نمایندگان چی ؟ تمام نمایندگان باید از دولت بخواهند تا مشکل مالی مردم را حل کنند . جای بسی تاسف دارد که خیلی ها در این مورد سکوت اختیار کرده اند!
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۶:۱۳ ۱۸ تير ۱۳۹۶
دنيا و نماينده مردم زنجان وطارم ايول داري دست مريضات اگه نماينده مردم به معناي واقعي مي خواي فقط وقفچي نه کساني که ميرن تومجلس فقط دستشونو بعنوان موافق ويا ممتنع بلدن بلند کنن.نمايندهاي ديگه ياد بگيرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۸ تير ۱۳۹۶
من خودم زنجانی هستم
افتخار میکنم به شهرم که مردمش با فهم و درایت نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر رو انتخاب کردند
امیدوارم تمام نمایندگان مجلس که همینطور از اسمش پیداست نماینده ی مردم در مجلس هستند پیگیر حل مشکلات مردم باشند تا مردم از این گرفتاری ها رهایی یابند و معنی واقعی زندگی رو بچشند
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۸ تير ۱۳۹۶
مدافهان مردم همیشه جاوید خواهند ماند واز انها به نیکی یاد خواهد شد
خدمت واقعی راستن وبدون واهمه از نشانهای شخصیت های بدون شعار است درود بر شما جناب اقای وقف چی ....
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۸ تير ۱۳۹۶
مدافهان مردم همیشه جاوید خواهند ماند واز انها به نیکی یاد خواهد شد
خدمت واقعی راستن وبدون واهمه از نشانهای شخصیت های بدون شعار است درود بر شما جناب اقای وقف چی ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۸ تير ۱۳۹۶
یکی از مشکلات مردم این است که بهدون تحقیق و برای کسب سود بیشتر به هر مجموعه ای اعتماد می کنند بدون اینکه بخواهند کمی تحقیق کنند و وقتی دچار مشکل می شوند همه را مقصر می دانند جز خودشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۸ تير ۱۳۹۶
امیدوارم مسئولین هر چی سریعتر به این موضوع ورد پیدا کنند و فکری به حال مشکلات ما کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۸ تير ۱۳۹۶
بینید عزیزان نمیشود که دم از اسلام زد ولی عامل به دستورات آن نبود حق الناس دراسلام خیلی سفارش شده بنده 30 سال کم خوردم کم پوشیدم پس انداز کردم وسنوات خدمتم راباچند تاوام گذاشتم روی هم در موسسه ای که 20 سال فعا لیت گسترده بانکی دارد تا برای دختر وداماد بیکار شده ام شغل مناسب وبرای پسرم شغل مناسب وعروسی وبرای اون یکی دخترم جهیزیه وعروسی بگیرم وحالا که میخواهم از آن استفاده کنم میگویند بانک مرکزی جلوی حسابها را بسته
ما باید چکار کنیم مشکلمان را به چه کسی بگوییم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۸ تير ۱۳۹۶
مسولین باید بیایند وسط وواقعا برای این موضوع موسسات کاری بکنند ببینید چه در رسانه ها وچه در اجتماع ومجالس ومحافل همه میگوینددست مسولین توی این وضعت گیر هست تادیر نشده مشکل راحل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۸ تير ۱۳۹۶
مردم خودشان هم نباید به موسسات اعتماد کنند مگر ما بانک نداریم کمی به سود پایینتر قانع باشید تا پولتان از بین نرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۸ تير ۱۳۹۶
مردم خودشان هم نباید به موسسات اعتماد کنند مگر ما بانک نداریم کمی به سود پایینتر قانع باشید تا پولتان از بین نرود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۸ تير ۱۳۹۶
بانک مرکزی چرا اجازه میده هر کی بیاد ی تابلو بزنه به اسم موسسه بعدم پول مردمو بخوره ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
جناب آقای رپیس جمهور محترم
با سلام
مشاهده میفرماپید که رپیس بانک مرکزی دارای صلاحیت این بست نمی باشد لذا خواهشمند است تعویض ایشان را در اولویت قرار دهید.!!!
Sweden
رضا
۱۵:۰۳ ۱۸ تير ۱۳۹۶
اخه من نمیدونم چرا پول بی زبون رو میبرید و موسسه غیرمجاز ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۸ تير ۱۳۹۶
نابودی وحذف موسسه ثامن! به چه قیمتی! موسسه کاسپین نیز در لابلای اندیشه ناصحیح بانک مرکز یدچار این بحران شده است!
ادغام!
اعطای مجوز بانک!
خط اعتباری!
انحلال!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
مرحبا به شرف و آزادگی جناب آقای وقف چی و امثال ایشان دمت گرم ای مرد با خدا
Iran (Islamic Republic of)
مال باخته ثامن
۱۴:۳۵ ۱۸ تير ۱۳۹۶
لطفا در مورد سپرده گذران موسسه ثامن(ثامن الامه) و طرز برخورد شعبات با آنها، که مردم برای گرفتن پول خودشان باید التماس کنند و حتی بعد از سر رسید شدن سپرده ها پول آنها را بازهم باز پس داده نمیشه گزارش تهیه یا حداقل به گوش مسولین برسونید ما که صدامون به جایی نمیرسه.
Iran (Islamic Republic of)
مال باخته ثامن
۱۴:۳۵ ۱۸ تير ۱۳۹۶
لطفا در مورد سپرده گذران موسسه ثامن(ثامن الامه) و طرز برخورد شعبات با آنها، که مردم برای گرفتن پول خودشان باید التماس کنند و حتی بعد از سر رسید شدن سپرده ها پول آنها را بازهم باز پس داده نمیشه گزارش تهیه یا حداقل به گوش مسولین برسونید ما که صدامون به جایی نمیرسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
دقیقا
بانک مرکزی باید روشن واضح و در هر زمان بر روی موسسات نظ ارت کنه نه اینکه کار از کار بگذره بعد بیاد تو میدون عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۸ تير ۱۳۹۶
اینجانب تا کنون سعادت حتی مسافرت گذری را از شهر زنجان نداشته ام ولی به دلیل انتخاب اصلح جناب آقای علی وقفچی توسط مردم فهیم و باشعور مردم زنجان تبریک عرض می نمایم سپس برای آقای وقفچی این فرد عزتمند و نازنین از خداوند متعال طول عمر و سلامتی آرزومندم ولی از نمایندگان شهر خود بهتر است صحبتی نکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۸ تير ۱۳۹۶
تاریخ ایران را آریوبرزن ها ، سورناها ، قائم مقام ها ، امیرکبیرها ، وقف چی ها رقم میزنند ، شیر مادرت حلال باد ای راد مرد عرصه نمایندگی ، ایران به چنین راد مردانی نیاز دارد تا زنجیرهای درهم تنیده فساد را درهم بشکند ، راهت پر رهرو باد دلاور آذری
Mauritius
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۸ تير ۱۳۹۶
عزیزم کی رو داری با کی مقایسه میکنی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۱۸ تير ۱۳۹۶
دلم خنک شد امیدوارم سپرده گذار ها همشون رای دهندگان به روحانیی باشند کسایی که به روحانی رای دادن بیشتر از این ها باید سرشون بیاد
Iran (Islamic Republic of)
وطن پرست
۱۹:۵۱ ۱۸ تير ۱۳۹۶
منم امیدوارم شر تو از سر این مملکت کم بشه
آخرین اخبار