اردبیل؛

سفر دو روزه رئیس فدراسیون فوتبال به اردبیل

رئیس فدراسیون فوتبال فردا ساعت ۵ بعد از ظهر وارد فرودگاه اردبیل می‌شود و سفر وی به اردبیل دو روزه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صمد نوتاش رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل افزود: مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال فردا ساعت 5 بعد از ظهر وارد فرودگاه اردبیل می‌شود و سفر وی به استان اردبیل دو روزه خواهد بود و از نزدیک در جریان زیرساخت‌های توسعه فوتبال و فوتسال استان قرار می‌گیرد.

وی گفت: با حضور رئیس فدراسیون فوتبال کلنگ احداث زمین فوتبال ساحلی در دریاچه شورابیل به زمین زده می‌شود و انتظار می‌رود با حمایت مسئولان ورزشی استان اردبیل این زمین در نزدیک‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد که این موضوع می‌تواند برای استان بسیار مهم باشد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از دیدار تاج رئیس فدراسیون فوتبال با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خبر داد و بیان کرد: تاج دیدار با استاندار اردبیل و مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل را در پیش رو دارد تا از نزدیک در جریان روند زیرساخت‌های فوتبال و فوتسال استان اردبیل قرار گیرد.

نوتاش اظهار کرد: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های رئیس فدراسیون فوتبال به اردبیل خواهد بود و نشستی با اصحاب قلم و رسانه نیز در ارتباط با آخرین وضعیت فوتبال استان اردبیل و کشور در نظر گرفته شده تا خبرنگاران بتوانند سفر تاج به اردبیل را انعکاس دهند.

وی از بررسی مطالبات فوتبال و فوتسال استان در سفر تاج به اردبیل خبر داد و بیان کرد: سفر رئیس فدراسیون فوتبال فرصت بسیار مناسبی است تا بتوانیم مطالبات خود را پیگیری کنیم که انتظار می‌رود تصمیمات اساسی برای رشد و توسعه فوتبال استان مبنای کار قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/ع

سفر رئیس فدراسیون فوتبال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.