اردبیل؛

اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات قهرمانی کشوری کارگران

ورزشکاران کارگر اردبیلی به مسابقات قهرمانی کشوری در رشته‌های ورزشی دوومیدانی و دارت حضور اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی مهری مسوول هیأت‌های ورزش کارگری استان اردبیل با اشاره به اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات قهرمانی کشوری کارگران  اظهار کرد: ورزشکاران کارگر اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشوری در رشته‌های ورزشی دوومیدانی و دارت حضور پیدا خواهند کرد.

وی افزود: هدف اصلی هیأت ورزش‌های کارگری در استان ایجاد شور نشاط بین کارگران ورزشکار و فززندان این قشر است.

مسوول هیأت‌های ورزش کارگری استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌های هیأت‌های ورزش کارگری ایجاد فضای مناسب برای فعالیت کارگران در تمامی رشته‌های ورزشی است و در اکثر رشته‌های ورزشکاران زیر نظر هیأت ورزش کارگری در حال فعالیت هستند.

مهری درباره اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات قهرمان کشوری کارگران گفت: حتماً در تمامی اعزام‌های به مسابقات قهرمانی کشوری کارگران از ورزشکارانی عازم رقابت ها خواهند شد که از کارگران ورزشکاران باشند.

 وی درباره مالیات بر ارزش افزوده در ورزش افزود: در بخشنامه ماده 38 مالیات بر ارزش افزود آمده است که هر کارخانه یا کارگاه خدماتی در بخش آموزش و ورزش بر کارکنان خود هزینه کند 10 درصد از مالیات ارزش افزود آن بخش کسر خواهد شد.

مسؤول هیأت‌های ورزش کارگری استان اردبیل عنوان کرد: مأموریت اصلی هیأت ورزش‌های کارگری سرمایه‌گذاری بر ورزش کارگری است و باید تمام تلاش خود را درراه رسیدن به این مأموریت انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ع

مسابقات قهرمانی کشوری کارگران 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.