اردبیل؛

دریاچه شورابیل یک فرصت و نعمت تمام‌نشدنی است

دریاچه شورابیل یک فرصت و نعمت تمام‌نشدنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در بازدید از طرح‌های مجتمع گردشگری شورابیل اظهار داشت:  برنامه‌های در دست اجرای شورابیل نشانگر این است که در آینده این مجموعه به یک الگو بزرگ در کشور تبدیل خواهد شد که در این زمینه وظیفه و رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه بسیار خطیر و حساس است.

وی افزود: فعالیت شهرداری اردبیل در شورابیل قابل تحسین است و در حال حاضر امکانات تفریحی مجموعه شورابیل اردبیل قابل مقایسه با اماکن کشورهای اروپایی است که این یک افتخار بسیار بزرگ برای ما محسوب می‌شود و نیاز است در ارتباط با معرفی مراکز گردشگری و تفریحی استان مسئولان و همکاران مربوطه همکاری گسترده‌ای را پیش روی خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: دریاچه شورابیل به عنوان یک فرصت و نعمت تمام‌نشدنی است و باید از این فرصت‌ها به نحو احسن برای توسعه اقتصاد و گردشگری منطقه استفاده شود چرا که نظیر این دریاچه در هیچ یکی از شهرهای کشور وجود ندارد.

آیت‌الله عاملی بیان کرد: وظیفه عموم مردم نیز در این زمینه بسیار خطیر و حساس است و نیاز است فرهنگ نگهداری اماکن عمومی به خوبی در بین مردم ترویج یابد تا بتوانیم با تلاش در این زمینه برای حفظ و نگهداری از محیط زیست گام‌های اساسی و هدفمند برداریم.

 

انتهای پیام/ع

دریاچه شورابیل اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.