کرمان؛

ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه اساتید و اعضای علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و تجلیل از پروفسور نخعی استاد ممتاز اخلاق ،شب گذشته برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حجت الاسلام علی عارفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۶ سال گذشته در سطح استان کرمان حدود هزار و ۷۱۰ استاد از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تحت پوشش برنامه‌های طرح ضیافت اندیشه اساتید قرار گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه طرح دانش‌افزایی اساتید از سال ۹۰ آغاز شده و نخستین طرح ضیافت در این سال در کرمان عملیاتی شد، افزود: تا امسال حدود هزار و ۷۱۰ استاد از اساتید دانشگاه علوم پزشکی تحت پوشش برنامه‌های این طرح در استان قرار گرفتند و مدارک لازم برای آنان صادر شد.
وی با اشاره به اینکه حدود ۲۲۱ دانشگاه در سطح کشور این طرح را اجرا می‌کنند، گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان در اجرای طرح ضیافت اندیشه اساتید و اعضای هیأت علمی از دانشگاه‌های برتر کشوری به شمار رفته و در استان کرمان نیز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
حجت الاسلام  عارفی تعداد شرکت‌کنندگان در طرح امسال دانشگاه را ۱۱۰ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد ۶۳ نفر خانم و ۴۴ نفر آقا در این دوره شرکت کردند و تمام تلاش ما بر این بود که به بهترین شکل ممکن دوره برگزار شود و بهترین اساتید در این دوره انتخاب شدند.
وی افزود: نوذر نخعی استادی بی‌نظیر و با اخلاق و الگو است که باید به جامعه پزشکی و مردم استان کرمان معرفی شود و در مجموع باید از شخصیت‌های علمی و اخلاقی تجلیل شود.
گفتنی است دکتر نخعی متخصص پزشکی اجتماعی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان است.
در این مراسم از ویژه نامه، قاب نقره که به همت دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان تدوین شده و به تحلیل ابعاد شخصیتی دکتر نوذر نخعی استاد تمام دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان می‌پردازد، رونمایی شد.
مصاحبه با حجت الاسلام  علی عارفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
انتهای پیام/ی

ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار