کرمان؛

اجرای طرح همای رحمت در فهرج

رئيس جمعیت هلال احمر شهرستان فهرج از برگزاری ضیافت افطاری در قالب طرح همای رحمت و سفره های آسمانی در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح همای رحمت در فهرجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دهقانی گفت : طرح ملی همای رحمت با برپایی سفره های مهربانی به همت امور داوطلبان وامدادگران و با حضور 200 نفر از ایتام و نیازمندان و 120 نفراز اعضاء هلال احمر ( جوانان،داوطلبان،امدادگران)برگزار شد.

وی افزود :داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان با تاسی از سیره امیر المومنین علی (ع) در دستگیری از مستمندان و هم سفره شدن با نیازمندان اقدام به برپایی ضیافت افطاری با عنوان سفره های مهربانی در این جمعیت نمودند.

دهقاني قرار گرفتن امدادگران و نجاتگران در کنار ایتام و برگزاری مراسم افطار در فضایی معنوی و صمیمی را از جنبه های مثبت و برکات برپایی سفره های افطار ماه رمضان عنوان کرد و گفت : برپايي محفل انس با قرآن کریم ، قرائت دعای کمیل وتوزيع 100پرس غذاي گرم به درب منزل نيازمندان از برنامه هاي اجرا شده در این مراسم بود.

وی افزود : هدف اصلی این برنامه ترویج ارزشهای انسان دوستانه با تاسی از امیر المومنین علی ابن ابیطالب (ع) در شیوه خدمت رسانی و کمک به ایتام و ایجاد زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران در اجرای برنامه های عام المنفعه و خیریه می باشد.
انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار