مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از ایجاد بازارچه‌های فصلی صنایع دستی برای فروش محصولات تولیدی ایثارگران استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  روشنی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: با توافق صورت‌گرفته بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان مقرر شد بازارچه‌های فصلی برای فروش صنایع دستی ایثارگران در استان ایجاد شود.

روشنی گفت: با قول مساعد مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، این بازارچه‌ها به زودی در داخل و خارج استان برای عرضه تولیدات صنایع دستی ایثارگران لرستان در رشته‌های مختلف راه اندازی خواهند شد.

وی افزود: ظرفیت ایجاد اشتغال دولتی در استان محدود است. تعداد ایثارگران جویای کار لرستان هم زیاد است؛ بنابراین باید با کمک بخش خصوصی، زمینه ایجاد اشتغال برای این قشر فراهم شود.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی صنایع دستی برای ایثارگران استان خبر داد و گفت: در این زمینه به زودی دوره آموزشی «گوهرتراشی» برای ۳۰۰ نفر از ایثارگران سراسر استان برگزار می‌شود.

روشنی به تامین مواد اولیه تولید صنایع دستی برای ایثارگران لرستان اشاره کرد و افزود: باید زمینه برای فروش محصولات تولیدی آن‌ها نیز فراهم شود.

انتهای پیام / د

ایجاد بازارچه‌های فصلی صنایع دستی در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.