مشهد؛

تحویل ۲۰۰ واحد مسکونی بازسازی شده در مناطق سیل زده خراسان رضوی

۲۰۰ منزل مسکونی بازسازی شده در مناطق سیل زده خراسان رضوی به صاحبان آن‌ها تحویل داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ خاکسار معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه‌های مرمت شده منازل سیل زدگان بخش سنگان گفت: پس از وقوع حادثه سیل و تخریب منازل بخش سنگان از توابع خواف استان خراسان رضوی بر حسب دستور تولیت آستان قدس رضوی؛ معاونت امداد مستضعفان با همکاری لشگر عملیاتی مردمی پایه ۵ نصر عملیات بازسازی منازل مسکونی را آسیب دیده را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه بخش نخست کمک‌ها، بسته‌های معیشتی و ضروری مردم بود و بخش دوم کمک‌ها، شناسایی منازل آسیب دیده و آغاز عملیات بازسازی؛ تصریح کرد: معاونت امداد و مستضعفان آستان قدس بر حسب وظیفه خود، وارد مناطق محروم شد تا بتواند خدمتی را برای رضای خدا به مردم محروم این منطقه آسیب دیده ارائه دهد.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه دستگاه‌های مختلفی در حوزه محرومیت زدایی دارای مسئولیت هستند، افزود: در امر محرومیت زدایی و حادثه سیلی که در سنگان خواف اتفاق افتاد اولین ارگان یا نهادی که در آنجا حضور پیدا کرد؛ اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی بودند که به مردم کمک شایانی کردند.

خاکسار گفت: سپاه گزارش میزان خسارات برآورد شده را در اختیار معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی قرار داد و به واسطه همین شناسایی‌ها اعتباری از سوی آستان قدس برای کمک به آسیب دیدگان معین و براساس اولویت بندی برای بازسازی منازل آسیب دیده تعلق گرفت.

وی تعداد منازل بازسازی شده را ۲۰۰ مورد اعلام کرد و افزود: این تعداد منزل فرآیند اصلاح، تعمیر و مرمت را طی کرده‌اند و هنوز موارد دیگر هم موجود است که باید به آن‌ها توجه شود.

انتهای پیام//ف. ج.

 


بازسازی و مرمت منازل سیل زده خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.