شهردار خرم‌آباد:

راه اندازی صندوق رفاه برای رانندگان تاکسی خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: صندوق رفاه برای رانندگان تاکسی خرم‌آباد راه‌اندازی شود که در صورت نیاز مالی در کمترین زمان ممکن از تسهیلات برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم‌آباد گفت: یکی از اقداماتی که امسال انجام‌شده ادغام سازمان تاکسیرانی، اتوبوس‌رانی و پایانه‌ها است که در قالب یک سازمان خدمات‌رسانی بهتر خواهد شد و کار‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

وی افزود: باید برای رانندگان تاکسی صندوق رفاه راه‌اندازی شود که اگر نیاز مالی داشتند در کمترین زمان ممکن از تسهیلات برخوردار شوند. باید به بیمه رانندگان توجه جدی شود؛ با توجه به اینکه رانندگی جز مشاغل زیان‌آور است باید بیمه سختی کار برای رانندگان لحاظ شود.

شهردار خرم‌آباد بابیان اینکه از ظرفیت مسئولان استان برای تأمین رفاهیات رانندگان تاکسی استفاده شود تصریح کرد: هیئت حل اختلاف در سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر راه‌اندازی شود که در صورت ایجاد مشکل بتوان با رفتار‌های دوستانه این اختلافات را برطرف کرد.

عیدی بیرانوند با اشاره به اینکه باید تلاش کرد چهره امنی از استان نشان دهیم خاطرنشان کرد: شهر خرم‌آباد علی‌رغم داشتن مشکلات فراوان، ولی در مسیر درستی قرارگرفته به‌طوری‌که در سال ۹۵ به‌عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری انتخاب شد.

وی گفت:  لرستان پایتخت آثار تاریخی در دنیا است به طوری که در موزه‌های فرانسه نام لرستان از نام ایران آشناتر است و این استان از آب‌وهوای بسیار خوبی برخوردار است، ولی متأسفانه ظرفیت‌های استان به‌خوبی معرفی نشده است.

شهردار خرم‌آباد اظهار داشت: برای نخستین بار در طول تاریخ شهرداری خرم‌آباد با سفیر چک، اکوادور، روسیه، فنلاند، بلغارستان، سوئد و سفیر سوئیس جلسه تشکیل و پس از یک سری اقدامات بنا شد توریسم و گردشگر به شهر خرم‌آباد فرستاده شود.

وی افزود: ترمینال برون‌استانی خرم‌آباد طی روز‌های آتی به بهره‌برداری خواهد رسید و با ساماندهی بلوار جنب ترمینال ازنظر ترافیکی نیز هیچ مشکلی نخواهیم داشت. کل فضای سبز شهر از آغاز کار شهرداری خرم‌آباد ۱۱۰ هکتار بوده که طی دو سال اخیر ۱۳۰ هکتار به فضای سبز و پارک‌ها اضافه‌شده است.

انتهای پیام/م

صندوق رفاه برای رانندگان تاکسی خرم‌آباد راه‌اندازی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.