مشهد؛

دستگیری بیش از ۲۰ شکاری متخلف در خراسان رضوی

مأمورین یگان حفاظت محیط زیست در شهرستان‌های خراسان رضوی طی هفته گذشته بیش از ۲۰ متخلف شکار و صید را دستگیر کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  ابوالفضل شعبانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت:: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این متخلفان را در شهرستان‌های مشهد، کلات، فریمان، سبزوار، بردسکن، کاشمر، تربت جام، سرخس و تربت حیدریه حین گشت و کنترل مستمر مناطق و شکارگاه‌ها این مناطق دستگیر کردند.

وی افزود: از متخلفین تعداد ۱۰ قبضه اسلحه شکاری که سه قبضه آن غیر مجاز بوده است کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: لاشه و اجزاء سه راس قوچ وحشی، چهار بهله پرنده شکاری با ارزش از گونه‌های پیغو، دلیجه و سارگپه، لاشه ۱۰ قطعه کبک وحشی، ۳۳ قطعه پرنده از خانواده گنجشک سانان و ۷۰ قطعه ماهی کشف و ضبط شد.

شعبانی افزود: دو دستگاه خودروی سواری و تعدای فشنگ شکاری از این متخلفان کشف و توقیف و برای متخلفین پرونده تخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: با توجه به ممنوعیت شکار و صید جانوران وحشی و اینکه در فصل زاد آوری جانوران هستیم، در صورت مشاهده تخلف حوزه شکار و صید با متخلفین برخورد قاطع می‌شود.


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از شهروندان درخواست کرد مثل گذشته یگان حفاظت محیط زیست را در دستگیری متخلفین و متعرضان به طبیعت با ارسال گزارشات یاری کنند.

انتهای پیام//ف. ج.
 


دستگیری متخلفان شکار در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار