قم؛

انصراف نماینده هندبال قم از حضور در باشگاه های آسیا

نماینده هندبال قم به دلیل نبود تامین هزینه های اعزام از حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا انصراف داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛تیم هندبال هدف پویان جوان قم که قرار بود نماینده ایران در مسابقات هندبال زنان باشگاه‌های آسیا باشد به دلیل تامین نشدن هزینه‌های اعزام به مسابقات آسیایی از حضور در این رقابت‌ها کناره گیری کرد.

این تیم قرار بود بعد از تیم شهید چمران لارستان فارس، دومین سهمیه ایران برای حضور در این مسابقات باشد که در ‌نهایت آسیایی نشد و علت آن، بی‌پولی باشگاه هدف پویان بود به طوری که این باشگاه توانایی تامین هزینه‌های حضور در ازبکستان را نداشت.

باشگاه هدف پویان در هفته‌های اخیر تلاش زیادی کرد تا با برگزاری جلسات با مسئولان شهری و استانی و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی موضوع تامین هزینه‌های خود را به سرانجام برساند اما این هدف در ‌نهایت تحقق پیدا نکرد.

مدیر عامل باشگاه هدف پویان با تأیید خبر کناره گیری هدف پویان از مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا تاکید کرد بی‌توجهی به اعزام یک تیم ورزشی به یک رویداد مهم آسیایی، سبب سرخوردگی و بی‌انگیزگی ورزشکاران قمی می‌شود.

میرزا حسینی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته وعده و وعیدهای انجام نشده به باشگاه هدف پویان داده شده، افزود: حضور هدف پویان در مسابقات باشگاه‌های آسیا یک ظرفیت برای ورزش قم بود که از دست رفت و متأسفانه عزم جدی برای رفع این مشکل از سوی کسی در استان قم دیده نشد.

 اسماعیلی سخنگوی باشگاه هدف پویان جوان نیز پیش از این با انتقاد از نحوه نگاه به ورزش قهرمانی در استان قم، انصراف هدف پویان از حضور در سطح بین المللی را ضربه‌ای به شخصیت ورزش استان قم دانسته بود.

انتهای پیام/ش

 نماینده هندبال قم از حضور در رقابت های باشگاه های آسیا انصراف داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار