رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان;

ذخیره مرغ منجمد در سردخانه های استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت : به‌منظور تنظیم قیمت مرغ در بازار ۱۰۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های این استان ذخیره شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در ستاد تنظیم بازار مرغ این استان گفت: خوشبختانه ظرفیت ذخایر مرغ منجمد در این استان بالا است.

 

وی با بیان اینکه اقدامات مناسبی برای کاهش قیمت مرغ در استان سمنان انجام‌شده است به توزیع مرغ منجمد اشاره کرد و افزود: برای تعدیل قیمت مرغ در استان سمنان باید از مرغ منجمد استفاده کرد و در این راستا باید فرهنگ استفاده از مرغ منجمد در جامعه و به‌ویژه استان سمنان بالا رود.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: مرغ منجمد ذخیره‌شده در سردخانه‌های استان در بهترین کشتارگاه‌ها کشتار و در بهترین شرایط و زیر نظر اداره کل دامپزشکی استان سمنان منجمد و ذخیره می‌شود.

 

میرعماد افزود: مرغ‌های منجمد ذخیره‌شده در سردخانه‌های استان عمدتاً کشتار روز بوده و یا فاصله زیادی با کشتار ندارد و با استاندارهای روز ذخیره‌سازی می‌شود.

 

وی با اشاره به‌ضرورت ترویج فرهنگ استفاده از مرغ منجمد در استان سمنان گفت: توصیه می‌کنیم در شرایطی که قیمت مرغ بالا است شهروندان با استفاده از مصرف گوشت مرغ منجمد در ایجاد تعادل در بازار مؤثر باشند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه در استان سمنان ظرفیت‌های مناسبی در بخش تولید مرغ وجود دارد بر ضرورت حرکت به سمت صادرات مرغ و تولید مرغ سایز در این استان تأکید کرد.

 

میرعماد همچنین بر ضرورت استفاده از مرغ سایز تأکید کرد و گفت: فرهنگ مصرف مرغ سایز نیز باید در جامعه توسعه یابد.


انتهای پیام / ه

 

۱۰۰۰ تن مرغ منجمد در استان سمنان ذخیره شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار