شفیعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«این پرنده بی‌قرار» تا دو هفته دیگر منتشر می‌شود

قرار است مجموعه شعر «این پرنده بی‌قرار» تا دو هفته دیگر از سوی نشر الیما منتشر شود.

«این پرنده بی‌قرار» تا دو هفته دیگر منتشر می‌شودکمال شفیعی شاعر کودک و نوجوان، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص آثار در دست انتشار خود گفت: گزیده شعرم با عنوان «این پرنده بی قرار» قرار است از سوی نشر الیما تا دو هفته دیگر به بازار کتاب عرضه شود. این کتاب 60 شعر سپید را در بر می‌گیرد که با موضوع صلح برای کودکان و نوجوانان سروده شده است. در این مجموعه شعر، آثاری با قالب های متنوع و مضامینی نو برای بزرگسالان وجود دارد.

وی افزود: مجموعه شعرم با عنوان «در سکوت ماسه‌ها» قرار است توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شود. هم اکنون تصویرگری این کتاب به اتمام رسیده است. این کتاب مجموعه شعرهای نیمایی من را با فضایی کاملاً متفاوت و با نگاهی به دغدغه‌های امروز نوجوانان شامل می‌شود. این کتاب تا مهر ماه سال جاری منتشر و به بازار کتاب عرضه خواهد شد.

این شاعر کودک و نوجوان با اشاره به کتاب «اگر درخت‌ها پای رفتن داشتند» اظهار داشت: مجموعه شعر دیگرم با نام «اگر درخت ها پای رفتن داشتند»، مجموعه شعر سپید نوجوان است. در آن شعرهایی بسیار متفاوت و با فضایی کاملاً مناسب این گروه سنی وجود دارد. این مجموعه شعر با بیش از 30 شعر سپید، توسط نشر پیدایش تا اواسط مهر یا آبان منتشر می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

نشر الیما اشعاری درباره صلح منتشر می‌کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار