کرمان؛

جشنواره ای به شیرینی نامزدی تا ماه عسل!

به همت موسسه کلبه آسمانی با هدف ترویج ازدواج آگاهانه ،نمایشگاه ازدواج آسان و پایدار در کرمان برگزار می شود.

جشنواره ای به شیرینی نامزدی تا ماه عسل!به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با همکاری موسسه کلبه آسمانی اقدام به برگزاری نمایشگاه و جشنواره ازدواج از 21 مرداد جاری به مدت 10 روز در محل پارک مادر کرده است.

روح الله اسدی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت: این نمایشگاه به منظور فرهنگ سازی در زمینه ازدواج اسلامی، افزایش آگاهی های مورد نیاز جوانان و والدین در موضوع ازدواج، هم افزایی دستگاه های اجرایی برای حمایت از ازدواج جوانان ، ترویج ازدواج آگاهانه ، آسان و پایدار در بخش های مختلفی برگزار می شود.

وی افزود: از جمله برنامه های این جشنواره و نمایشگاه برگزاری جشن ازدواج آسان، برگزاری دوره های آموزشی مشاوره، ، تقدیر از فعالین حوزه ازدواج و برنامه های جانبی نظیر نمایشگاه سنت های ازدواج ، نمایشگاه کاریکارتور با موضوع ازدواج و ایجاد کمپین رسانه ای می باشد.

لازم به ذکر است اختتامیه این جشنواره و نمایشگاه با حضور دکتر ناصر صبحی قرا ملکی مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان 29 مرداد جاری برگزار می شود .

انتهای پیام/ح

از صفرتا100ازدواج در جشنواره کرمان!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار