سیستم یکپارچه گمرکی عاملی موثر در کاهش تخلفات

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری جیرفت گفت: با توجه به سیسم یکپارچه در گمرکات تخلفات در این حوزه به شدت کاهش داشته است.

سیستم یکپارچه گمرکی عاملی موثر در کاهش تخلفاتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ نادر ملایی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری جیرفت پیش از ظهر امروز در جلسه قاچاق کالا و ارز در جمع مسئولان گفت: با توجه به اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی نام گذاری شده است باید تولیدات داخلی افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه بخش عمده قاچاقی که انجام می شود در بحث اشتغال است، تصریح کرد: اشتغال های کاذب در این حوزه صورت می پذیرد که مسئولان مربوطه باید جلو این مهم را بگیرند.

ملایی خاطرنشان کرد: در سال جدید کاهشی در آمار و ارقام قاچاق کالا و ارز نداشتیم امیدوارم این مهم نیز محقق شود.

وی با بیان اینکه جاده ترانزیتی به افغانستان را داریم افزود: از این طریق قاچاق هایی صورت می پذیرد که باید جلو این مهم نیز گرفته شود.

ملایی با اشاره به بحث قاچاق کالا، عنوان کرد: در بحث بهداشت کالاها باید توجه داشته باشیم بیشتر معظلات در منطقه ما ورود برخی کالای غیر بهداشتی در این شهرستان است باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان روش های خاص خود را به کار می گیرند، افزود:باید نیروی انتظامی با اقدامات جدی با این مهم برخورد داشته باشند.

ملایی عنوان کرد: نیروی انتظامی باید اطلاعات لازم در زمینه موارد قاچاق کالا و ارز را داشته باشند تا بتواند برخورد لازم در این زمینه را انجام دهند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری جیرفت با تاکید بر اینکه در ورودی گمرکات تخلف صورت نمی گیرد، گفت: امروزه قاچاقی که انجام می شود از طریق گمرک و به صورت رسمی نیست از طریق راه های خاکی وارد می شود که باید جلو آن گرفته شود.

وی با بیان اینکه در بحث سوخت که یکی از مشکلات شهرستان است تمهیدات لازم انجام شده است گفت: اقدامات بسیاری از جمله طرح پیمایش در این منطقه در حال انجام است و با توجه به نزدیک شدن به فصل کاشت و سرما در بحث سوخت کشاورزی مشکلاتی داریم که باید این مهم نیز برطرف شود تا کشاورزان با مشکل برنخورند.

وی با اشاره به اهمیت سلامت مردم در تامین مواد غذایی مثل گوشت ، عنوان کرد: در بحث قاچاق دام باید با اقتدار نیروی انتظامی جلو این مهم را بگیرد.


انتهای پیام/س

 

کاهش تخلفات در گمرک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار