لحظه به لحظه با بورس:

رشد شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۴۴.۱۶۹ واحدی به پله ۸۲ هزار و ۵۴۱ واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۸۰.۱۸۸ واحدی به پله ۸۲ هزار و ۵۶۱ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۸۸ میلیون ریال سهم طی ۱۵ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز اخابر، کچاد، فولاد، فملی، کگل، وبملت، فایرا با روند صعودی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۳۰.۴ واحد رشد به پله ۹۴۰ هزار و ۹۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۲۴۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۲ میلیون سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی است.

رشد فرابورس در جریان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۹۹.۱۹۳ واحدی به پله ۸۲ هزار و ۵۶۶ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۴۹ میلیون ریال سهم طی ۲۸ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز اخابر، فملی، کچاد، فولاد، کگل، وبملت با روند صعودی و نماد تاپیکو با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۳ واحد رشد به پله ۹۳۹ هزار و ۶۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۵۳۶ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۱۹ میلیون سهم طی ۱۶ هزار نوبت معاملاتی است.

 ارزش کل معاملات بورس از یک میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۴۴.۱۶۹ واحدی به پله ۸۲ هزار و ۵۴۱ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۳۸ میلیون ریال سهم طی ۴۴ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز اخابر، کچاد، فملی، دعبید، کگل، پترول، همراه با روند صعودی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۳۰.۳ واحد رشد به پله ۹۳۹ هزار و ۹۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۸۸۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۸۲ میلیون سهم طی ۲۵ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار