استعفای مسئول پرونده اسیران در دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی

استعفای مسئول پرونده اسیران در دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در این رژیم بحث برانگیز شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  المیادین، استعفای لئور لوتان، مسئول پرونده اسیران و ناپدیدشدگان در دفتر بنیامین نتانیاهو، بار دیگر بحث درباره تبادل اسیران با جنبش حماس را در رسانه های اسرائیلی مطرح کرد. 
 
«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی این استعفا را در چارچوب فشار بر خود برای موافقت با تبادل اسیران با حماس توصیف کرد. 
 
لیبرمن تاکید کرد اسرائیل نباید آنچه را که اشتباه این رژیم در تبادل «گلعاد شالیت» خواند، تکرار کند. این موضع لیبرمن باعث خشم خانواده دو سرباز اسرائیلی شد که حماس اجساد آنها را نگه داشته است. 
 
پدر یکی از این دو سرباز به کانال دوم تلویزیون اسرائیل گفت وزیر امنیت (جنگ) ضعیف و ترسویی داریم. او خوب حرف می زند، اما در عمل ضعیف است. در حالی که دولت معتقد است هر کاری برای بازگرداندن اجساد این دو سرباز صورت خواهد داد، واقعیت ناامید کننده آن است که این دولت کاری در این باره صورت نمی دهد. از نتانیاهو و لیبرمن می خواهیم تا مسئول دیگری را به سرعت منصوب کنند.
 
«رونی دانییل» خبرنگار امور نظامی کانال دوم تلویزیون اسرائیل نیز گفت به گفته منابع امنیتی، حماس پیش شرطی برای آغاز مذاکرات تعیین کرده است. این جنبش خواستار آزادی صدها اسیری شده است که پس از عملیات دو برادر در قدس، بازداشت شدند. 
 
در ادامه این گزارش آمده است ناظران اسرائیلی فاش کردند استعفای این مسئول در دفتر نتانیاهو پس از آن صورت گرفت که او درک کرد راه مذاکرات با جنبش حماس که مدت زیادی طول کشیده، بسته شده است. 
 
انتهای پیام/
 

 مسئول پرونده اسیران و ناپدیدشدگان در دفتر نتانیاهو از سمت خود استعفا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار