بابایی صالح در نطق میان دستور مطرح کرد

کاهش 10 درصدی صادرات در 4 ماهه اول سال 96

نماینده مردم بوئین زهرا گفت: چرا در 4 ماهه اول سال 96 رشد 25 درصدی واردات و کاهش 10 درصدی صادرات داشته‌ایم؟ 

رشد 25 درصدی واردات در 4 ماهه اول سال 96به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  روح‌الله بابایی صالح نماینده مردم بویین زهرا در صحن علنی امروز مجلس و  در نطق میان دستور خود با گرامیداشت یاد و خاطر شهید حججی و شهیدان رجایی و باهنر گفت: از نیروهای مسلح به خاطر استقرار سامانه موشکی اس 300 تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده مردم بویین زهرا خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای روحانی با توجه به رأی اعتماد خادمین ملت به وزرای جناب عالی که نشان از وحدت ملت است یادآور می‌شوم که رأی اعتماد بالا به کابینه وظیفه دولت را سنگین کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شعار اول سال که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، چرا در 4 ماهه اول سال 96 رشد 25 درصدی واردات و کاهش 10 درصدی صادرات داشته‌ایم؟ 

بابایی صالح با بیان اینکه در 5 ماهه اول سال 96 از 20 هزار میلیارد پرداختی یارانه 11 هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی پرداخت شده که  خلاف هدفمندی یارانه‌هاست، اظهار داشت: انتظار ما تسریع در انتقال آب شرب از سد طالقان است که از شما خواهشمندیم که در سفر استانی به قزوین دستور لازم را صادر کنید. 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان از وزیر ارتباطات درخواست کرد درباره مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در شهرستان بویین‌زهرا، پرداخت حق و حقوق کارکنان مخابرات و تعیین تکلیف وضعیت استخدامی آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

بابایی صالح از وزیر کار درخواست کرد با توجه به مشکلات حاد جامعه و وضعیت معیشتی کارگران  حقوق معوقه این قشر زحمت‌کش در شرکت‌های کنتورسازی و چند شرکت دیگر در استان قزوین پرداخت شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار