رییس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

درخشش دانش آموزان فارس در جشنواره نوجوان سالم

دانش آموزان و فرهنگیان استان فارس، هشت رتبه برتر کشوری جشنواره نوجوان سالم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غریب زارع رییس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه دانش آموزان و فرهنگیان فارس موفق به کسب هشت رتبه برتر کشوری شدند، گفت: در بخش خلاقیت‌های دانش آموزی این جشنواره، فیلم کوتاه داستانی "پدر بذر بود "به کارگردانی ماندانا هوشمندیان از ناحیه یک شیراز مقام دوم این جشنواره را به دست آورد.


وی افزود: در بخش نقاشی ایرانی نیز اثر فاطمه زارع از ناحیه چهار شیراز با موضوع دخانیات و اثر حانیه جعفری از ناحیه دو شیراز با موضوع خشونت مقام سوم جشنواره را به دست آوردند.


زارع بیان کرد: در رشته گرافیک و در بخش "پوستر سازی" اثر محمد صولتی از ناحیه دو شیراز مقام سوم و در بخش روز نامه دیواری نیز اثر دانش آموزان مریم دهنوی، ریحانه حاجی زاده، فاطمه میرزا نوری، زینب معنوی و زهرا پاسالاری از منطقه میمند توانست مقام سوم را کسب کند.


وی ادامه داد: در بخش ایده پردازی اثر دانش آموز آرین روان روی از ناحیه ۱ شیراز مقام سوم را کسب کرد و در قسمت نرم افزار چند رسانه‌ای نیز محمد حسین قلعه نوی از مرودشت مقام دوم را از آن خود کرد.


زارع اظهار داشت: جشنواره نوجوان سالم با هدف، ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پر خطر، سوء مصرف مواد و آسیب‌های اجتماعی، افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان برگزار شده است.


رییس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در بخش ابتکارات ستادی (کارکنان) غریب زارع و محمود شهامت از اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی توانستند مقام اول کشوری را در این جشنواره به خود اختصاص دهند.


اختتامیه ششمین جشنواره نوجوان سالم از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ شهریور به میزبانی استان مازندران در هر ساری برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ر


برتری دانش دانش آموزان فارس در جشنواره نوجوان سالم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار