موفقیت پزشکان ایرانی در دانش تصویربرداری قلب

یک متخصص قلب و عروق گفت: در سال‌های اخیر پزشکان ما موفقیت‌های بسیاری به خصوص در سطح بین الملل در حوزه تصویربرداری قلب و عروق کسب کرده اند.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی انجمن آترواسکلروز ایران، زهرا علیزاده ثانی متخصص قلب و عروق در آستانه برگزاری نوزدهمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق ایران از برپایی اولین مجمع تصویربرداری قلب و عروق خبر داد و اظهار کرد: این مجمع با حضور متخصصان و اندیشمندان در زمینه‌های فیزیک، تکنیک، مهندسی و کلینیک تصویربرداری قلب و عروق کشور در شاخه‌های سی تی اسکن، ام آر آی، پزشکی هسته‌ای و ملزومات کمک تصویربرداری قلب و عروق برگزار می‌شود.

وی افزود: مجمع تصویربرداری قلب و عروق برای نخستین بار در کشور در حاشیه کنگره تازه‌های قلب و عروق ایران به مدت ۲ روز برگزار میشود.

این متخصص قلب و عروق عنوان کرد: علم تصویربرداری قلب و عروق روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است و همواره مورد تاکید و توجه انجمن‌های علمی قرار گرفته است، زیرا این علم دقت تشخیص را افزایش می‌دهد.

وی اظهار کرد: در کشور ما طی سال‌های اخیر فعالیت‌های گسترده‌ای دردحکزه‌های فیزیک، تکنیک، مهندسی و کلینیک تصویربرداری انجام شده است و خوشبختانه در سطح بین المللی به نتایج خوبی دست یافته ایم.

این فلوشیپ تصویربرداری قلب و عروق افزود: با توجه به این موفقیت‌ها ما بر آن شدیم این مجمع علمی را در کشور برگزار کنیم.

علیزاده ثانی با بیان اینکه متخصصان قلب خط مقدم تشخیص بیماری هستند، یادآور شد: تحقق علم تصویربرداری کمک شایانی به پزشکان می‌کند. نوزدهمین کنگره بین المللی تازه‌های قلب و عروق از ۲۱ تا ۲۴ شهریور در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

پیشرفت ایران در علم تصویربرداری قلب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار