با حکم وزیربهداشت؛

رئیس علوم پزشکی کرمان رسما معاون وزارت بهداشت شد

با حکم،وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، حکم معاونت برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت به علی اکبر حق دوست رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ارائه شد.

رئیس علوم پزشکی کرمان رسما معاون وزارت بهداشت شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سید حسن قاضی زاده هاشمی در آئین معارفه معاون جدید برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم خواند و بر ضرورت ارتقاء سطح تعاملات میان دولت و مجلس تاکید کرد.

در ادامه این آئین وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، حکم معاونت برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت را به علی اکبر حق دوست تقدیم کرد.
متن حکم بدین شرح می باشد:

جناب آقای دکتر علی اکبر حق دوست ، استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان
نظر به تعهد، دانش و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی منصوب می شوید . انتظار دارم با استفاده از توان و ظرفیت های تخصصی موجود و با رعایت اهداف سند چشم انداز توسعه ، سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و قانون برنامه ششم توسعه اهتمام خود را در تدوین سیاستگزاری و برنامه ریزی، هماهنگی، تدوین شاخص ها و اجرای نظام کارآمد ارزیابی، تدوین و پایش برنامه های عملیاتی در وزارت، دانشگاه ها و سازمان های تابعه، انعکاس سیاست ها و برنامه های کلان وزارت به مراجع ذیربط ، ایجاد هماهنگی و وحدت رویه و برگزاری منظم و مستمر جلسات هیات های امنای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور بکار گیرید.

بدیهی است کلیه معاونین، مدیران و روسای دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همکای لازم را با جنابعالی معمول خواهند نمود .

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف ، بارعایت قانون مداری و اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکم دیگری دکتر حق دوست را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمان منصوب کرد.

انتهای پیام/ح

رئیس علوم پزشکی کرمان در لباس معاونت وزارت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار