واقعه غدیر فردا در قم بازسازی می شود

مسوول برگزاری بازسازی واقعه غدیر در قم گفت: این آیین با حضور پرشور مردم، فردا 17 شهریورماه از ساعت 18 در منطقه نیروگاه برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم فعله گری،مسوول برگزاری بازسازی واقعه غدیر در قم گفت: زمان بازسازی واقعه غدیر  را از روز عید  به یک روز پیش از آن (عصر روز جمعه) تغییر دادیم تا مردم در روز عید بتوانند با برنامه ریزی بهتری به دیدن سادات بروند.

وی افزود:همچنین مکان برنامه از منطقه شهرک قدس به منطقه نیروگاه تغییر کرد تا مردم دسترسی بهتری به محل برگزاری آیین داشته باشند.

مسوول برگزاری بازسازی واقعه غدیر در قم خاطرنشان کرد: بازسازی واقعه عظیم غدیر خم با هدف آشنا ساختن مردم با معارف اسلامی و سیره اهل بیت(ع) صورت می گیرد و استقبال شهروندان از این مراسم فراتر از حد انتظار است.


فعله گری بیان کرد: گوش سپردن به سخنرانی و مطالعه کتاب در خصوص واقعه غدیر بسیار ارزشمند است اما باید دانست بازسازی این رویداد و مشاهده آن توسط مردم تاثیرگذاری بسیار بالاتری دارد و موجب تعمیق باورهای مذهبی آحاد جامعه می شود.


وی افزود: قسمت های مختلف سپاه پاسداران و بسیج در کنار نیروهای مردمی، کار پشتیبانی از عوامل اجرایی این رویداد عظیم فرهنگی را برعهده دارند.

مسوول برگزاری بازسازی واقعه غدیر در قم  ادامه داد: 250 تن در استان قم عوامل اصلی بازسازی واقعه غدیر خم هستند و 500 تن نیز وظیفه پشتیبانی از آن را برعهده دارند.

انتهای پیام/ش

بازسازی واقعه غدیر فردا در قم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار