درخشش کرمانی ها در بین برترین دونده های نونهال کشور

مسابقات دو ومیدانی نونهالان دختر کشور که به میزبانی کرمان آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

درخشش کرمانی ها در بین برترین دونده های نونهال کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عفت کاظمی، نایب رئیس هیئت دو و میدانی استان کرمان با اشاره به اینکه شرکت کنندگان این رقابت ها برگزیدگان مناطق شش گانه کشور هستند، گفت: رقابت های برترین دونده های نونهال کشور در بخش دختران، 15 شهریور جاری با حضور۱۲۰ شرکت کننده در قالب ۲۰ تیم از سراسر کشور در پیست مجموعه ورزشی باهنر کرمان برگزار شد.

وی افزود: این رقابت ها در 9 ماده ی دوی 100 متر، 400 متر، 1500 متر، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، 100متر با مانع برگزار شد.

کاظمی تصریح کرد: تیم کرمان در این مسابقات با ۸ دونده شرکت کرده بود که در پایان این رقابت ها، مریم پوشاسب در ماده پرتاب وزنه صاحب مدال نقره شد و الهه مشایخی در ماده پرتاب نیزه و فاطمه افرا نیز در ماده ۴۰۰ متر از شهرستان جیرفت مدال برنز را بدست آوردند.

یادآور می شود: اولین بار در تاریخ دو و میدانی استان است که کرمان میزبانی برگزاری رقابت های کشوری را برعهده دارد، پیش از این استان کرمان دو بار میزبان استعدادیابی مسابقات دو و میدانی کشور بوده است.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان برترین دونده های نونهال کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار