آغاز مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی در اردبیل

مرحله استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در مراسم افتتاحیه این جشنواره به برگزاری این رقابت در سطح منطقه‌ای و در چهار مرکز اردبیل، پارس‌آباد، خلخال و مشگین شهر اشاره کرد.

وی با اشاره به روایت ۱۰۳ داستان در مرحله منطقه‌ای افزود: از این تعداد ۲۷ قصه به مرحله استانی راه یافته و منتخبان این دوره نیز به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری این جشنواره در سه بخش اعضای کانون، مربیان و آزاد که شامل والدین هستند، اضافه کرد: جشنواره قصه‌گویی فرصتی برای طرح دغدغه‌های کودکان و مربیان به عموم مردم است.

جمادیه با تأکید به ضرورت استفاده بهینه از امکانات موجود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ادامه داد: از جمله اینکه از توانمندی کودکان و مربیان در داستان‌نویسی و قصه‌گویی برای طرح دغدغه‌ها استفاده می‌شود.

به گفته وی کودکان اردبیلی استعدادهای قابل‌توجهی در امر داستان‌نویسی و قصه‌گویی دارند و در سال‌های اخیر نیز تعدادی به جشنواره‌های کشوری راه یافته‌اند.

 

انتهای پیام/ح

راهیابی 27 قصه به مرحله استانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.