معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس خبر داد؛

انتشار مجله هنگامه در فارس

مجله هنگامه بوسیله اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سعید رضا کامرانی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: برای نخستین بار فصلنامه فرهنگی، هنری و ادبی هنگامه در تابستان امسال بوسیله اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس انتشار یافت.


وی بیان کرد: فصلنامه فرهنگی، هنری و ادبی هنگامه تابستان امسال بوسیله اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس منتشر و در اختیار مربیان، اعضاء کانون فارس و علاقه مندان به موضوعات فرهنگی، هنری و ادبی قرار گرفت.


کامرانی تصریح کرد: این فصلنامه در هر فصل از سال برای علاقه مندان منتشر می شود که مخاطب این نشریه با رویکرد کودکان و نوجوانان است که این نشریه بوسیله مربیان مراکز فرهنکی، هنری و ادبی، هیئت تحریریه و همکاران متخصص و مجرب اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس تهیه می شود.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس افزود: فصلنامه هنگامه دارای 48 صفحه تمام رنگی است که محتوای آن شامل مقاله، داستان، شعر، مصاحبه، معرفی کتاب، خاطره،مباحث تخصصی هنری، معرفی مربیان و اعضای برتر کانون و غیره است.
انتهای پیام /ت

انتشار فصلنامه هنگامه در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار