فوتسال لرستان؛

تیم فوتسال اتحاد خرم آباد لیگ برتری شد

تیم اتحاد خرم‌آباد با درخشش بازیکنان و کادر فنی موفق شد به‌عنوان نایب‌قهرمان لیگ یک دست یابد و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ تیم فوتسال اتحاد خرم‌آباد در اوج بی‌کسی و به دور از توجه مسوولین و رسانه‌ها دست به کاری ارزشمند زد و لرستان را لیگ برتری کرد.

حمید کرم الهی سرمربی تیم اتحاد به‌عنوان فنی‌ترین مربی لیگ انتخاب شد و علی یاراحمدی، شهروز جدیدی و حمیدرضا دلیری بازیکنان اتحاد خرم‌آباد موردتوجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفتند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

حمید کرم الهی، سرمربی تیم  اتحاد گفت: این موفقیت بزرگ را به همه لرستانی‌ها تبریک میگویم و از تک تک بازیکنانم سپاس گزارم که با تمام مشکلات دست از تلاش برنداشتند و مزد زحماتشان را گرفتند.

کرم الهی افزود: از جیب خودمان خرج تیم کردیم، برای تیم خودم وام گرفتم تا به اینجا رسیدیم.

وی افزود: انتظار داریم مسئولین به خود بیایند و گوشه چشمی به تیم کنند، اگر حمایت کنند قول می‌دهم این تیم شگفتی‌ساز لیگ برتر شود.

کرم الهی گفت؛ بازی‌های زیاد و سختی را برگزار کردیم و بین ۲۴ تیم موفق شدیم به‌عنوان نایب‌قهرمانی دست‌یابیم و سهمیه لیگ برتری بگیریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم تا دیر نشده همه از تیم حمایت مالی و معنوی کنند تا نتیجه‌ای در خورشان استان بگیریم و نماینده شایسته‌ای در لیگ برتر فوتسال در فصل آینده باشیم.

انتهای پیام /د

فوتسال لرستان لیگ برتری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.