ریابکوف: بعید است آمریکا اراده سیاسی کافی برای گفتگوی مستقیم با کره شمالی داشته باشد

معاون وزیر خارجه روسیه گفت هیچ اطمینانی وجود ندارد که دولت آمریکا برای ورود به گفتگوی مستقیم با کره شمالی از اراده سیاسی کافی بهره‌مند باشد.

ریابکوف: بعید است آمریکا اراده سیاسی کافی برای گفتگوی مستقیم با کره شمالی داشته باشدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه، امروز چهارشنبه اعلام کرد به رغم اشتیاق فراوان کره شمالی برای تعامل و مذاکره مستقیم با آمریکا، بعید است واشنگتن از اراده سیاسی کافی برای این کار برخوردار باشد.

او امروز اعلام کرد پیونگ‌یانگ بسیار علاقمند است تا با واشنگتن وارد مذاکره مستقیم شود ولی هیچ اطمینانی وجود ندارد که دولت دونالد ترامپ برای ورود به گفتگوی مستقیم با کره شمالی از اراده سیاسی کافی بهره‌مند باشد.

اظهارات ریابکوف در این باره در شرایطی صورت می‌گیرد که وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده است جوزف یون، فرستاده ویژه آمریکا در امور کره شمالی، هم اکنون برای مذاکره در خصوص اوضاع این کشور با مقامات روسیه در مسکو به سر می‌برد.

معاون وزیر امور خارجه روسیه همچنین تصریح کرد پیونگ یانگ در مسیر بهبود پیوسته برنامه موشک‌های بالستیک خود گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/

ابراز تردید ریابکوف از اراده سیاسی کافی آمریکا برای گفتگوی مستقیم با کره شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار