توزیع تجهیزات آموزشی در مدارس استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تجهیزات مورد نیاز آموزشی و پرورشی با اعتبار یک میلیارد تومان در مدارس مختلف استان اردبیل توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در حاشیه مراسم ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس مختلف استان اردبیل، با اشاره به لزوم آماده‌سازی تمامی مدارس با توجه به مدت زمان اندک تا آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به آغاز سال تحصیلی جدید زیباسازی فضاهای آموزشی، سازماندهی و نقل و انتقال فرهنگیان آموزش و پرورش در نواحی مختلف و توزیع کتب درسی در مقاطع تحصیلی انجام گردیده و یا در حال پایان است.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات مورد نیاز آموزشی و پرورشی با اعتبار یک میلیارد تومان در مدارس مختلف استان اردبیل توزیع می‌شود، افزود: تهیه و ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس مختلف استان اردبیل از روز گذشته توزیع شده و سایر تجهیزات مرتبط نیز به صورت مستمر با همکاری همکاران فرهنگی ارسال خواهد شد.

ناصری بیان کرد: به دلیل تقارن آغاز سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که در مدارس مختلف استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مانور بازگشایی مدارس به صورت ابتکاری در 26 شهریورماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: برای آمادگی هر چه بیشتر مسؤولان فرهنگی و مدارس مختلف استان در قالب طرح پروژه مهر از چندین ماه پیش اقدامات لازم انجام پذیرفته است.

 

انتهای پیام/ح

توزیع تجهیزات مورد نیاز آموزشی با اعتبار یک میلیارد تومان در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.