آمادگی مدارس شهرستان نیر برای استقبال از دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر گفت: در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید کلیه مدارس شهرستان نیر آماده استقبال از دانش آموزان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا انتظاری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر گفت: با تلاش کادر آموزش و پرورش شهرستان نیر در آستانه بازگشایی مدارس تمامی مدارس شهرستان آماده استقبال از دانش آموزان می باشد.

وی با اشاره به تعداد دانش آموزان شهرستان گفت: در شهرستان نیر 3 هزار و 220 نفر دانش آموز وجود دارد که در رشته های مختلف درسی به تحصیل مشغولند.

انتظاری با اشاره به اجرای پروژه مهر گفت: 5 کمیته برای برگزاری پروژه مهر در شهرستان نیر فعال می باشند که مراسم بازگشایی مدارس و دیگر موارد به نحو احسن انجام گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر درادامه به احداث کارگاه هنرستان بهار، مدرسه روستای بوسجین و کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه روستای گللی اشاره کرد و افزود: کارگاه هنرستان بهار با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان عملیات اجرائیش به اتمام رسیده و از آغاز سالتحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش نیر داده خواهد شد همچنین مدرسه روسای بوسجین که توسط بنیاد برکت با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان درحال احداث است طی چند ماه آینده به اتمام رسیده و تحویل داده خواهد شد.

وی به احداث مدرسه سه کلاسه روستای گللی هم اشاره کرد و گفت: مدرسه روستای گللی از توابع بخش کورائیم توسط خیرمدرسه ساز  این روستا احداث خواهد شد.

 

انتهای پیام/ح

وجود بیش از 3 هزار دانش آموز در شهرستان نیر

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار