کارشناس مسائل جهان عرب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تدابیر امنیتی در «ناصریه» از شدت لازم برخوردار نیست/داعش در عراق نفس‌های آخرش را می‌کشد

کارشناس مسائل جهان عرب گفت: تدابیر مسائل امنیتی در ناصریه همانند کربلا و نجف شدید نیست.

کنترل مسائل امنیتی در کربلا و نجف شدید تراز «ناصریه» است/داعش در عراق همانند ماهی که از دریا به خشکی انداختند نفس های آخرش را می کشدمرتضی موسوی خلخالی کارشناس مسائل جهان عرب در گفت و گو با تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره عملیات تروریستی در منطقه ناصریه عراق اظهار کرد: تدابیر مسائل امنیتی در ناصریه همانند کربلا و نجف شدید نیست.

وی بیان کرد: عملیات انتحاری گروهک تروریستی داعش در ناصریه و حمله به یک رستوران با حضور افراد بی گناه که قدرت مقاومت ندارند به عنوان یک عملیات نظامی تلقی نمی شود؛ بلکه توحشی است که سردمدار آن در منطقه غرب آسیا داعش است.

موسوی خلخالی با اشاره به ناامنی ایجاد شده در عراق با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی(ع) گفت: داعش در عراق هنوز از نظر فیزیکی نابود نشده است، گرچه نفس های آخرش را می کشد اما این گروهک تروریستی قصد دارد برای اربعین و محرم مردم را از سفر به عتبات نگران کند.

کارشناس مسائل جهان عرب در مورد سفر زائران ایرانی در ایام اربعین مطرح کرد: داعش الان در عراق نمی تواند قدرتی داشته باشد و با این عملیات ها زائران ایرانی را نگران کند؛ به نظر بنده ایران به هیچ وجه از فرستادن زائرینش در ایام اربعین به عراق جلوگیری نمی کند و عراق نیز به حفظ امنیت برای زائران قادر است.

وی بیان کرد: این عملیات های انتحاری برای گروهک تروریستی تکفیری داعش پیروزی محسوب نمی شود چرا که کنترل این عملیات ها حتی برای کشورهای بزرگ ممکن نیست ؛عراق نیز از این امر مستثنی نیست.

موسوی خلخالی در پایان خاطر نشان کرد: همانگونه که گروهک تروریستی داعش در« موصل» ،«تکریت» و« تلعفر» عراق شکست خورد می توان گفت گروهک تروریستی داعش نفس های آخر خود را در عراق می کشد.

 

انتهای پیام/

 

شکست گروهک تروریستی داعش در عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار