مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد؛

تأکید بر اطلاعات کامل زائران برای پیاده روی اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزدگفت: اطلاعات زائران اربعین برای ارائه خدمات حمل و نقل کامل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   محسن صادقیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت:باید اطلاعاتی از آمار مسافرانی که برای پیاده‌روی اربعین به کربلا سفر می‌کنند، داشته باشیم.

صادقیانبا اشاره به خدماتی که اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد به زائران پیاده روی اربعین ارائه می کندافزود: یکی از پایه های اساسی بحث پیاده روی اربعین ترمینال مسافربری و مرز چذابه است که مردم یزد در این سفر از آن استفاده می کنند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در صورتی که خدمات ارائه شده به زائران در این مسیر مناسب نباشد، به طور قطع سبب نارضایتی آنها می شود و با توجه به سختی هایی که در این مسیر دارند، این نارضایتی ممکن است دو چندان شود.

وی گفت: زائران اربعین در طول روزهای مختلفی که در این سفر معنوی بوده اند، ساعت‌ها پیاده روی کرده و به شوق زیارت امام حسین (ع) مسیر را رفته و برگشته اند و در طول این مسیر سختی ها و خستگی های زیادی را تحمل کرده اند و زمانی که در بازگشت به مرز می رسند به دنبال اتوبوس و محلی برای استراحت هستند.

صادقیان با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۲۶ هزار نفر از استان یزد به سفر اربعین رفتند، افزود: ما اطلاعات ۱۸ هزار نفر از این افراد را در اختیار داشتیم اما از نحوه و زمان سفر ۸ هزار نفر دیگر هیچ اطلاعی نداشتیم و نمی توانستیم برای ارائه خدمات به آنها برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

وی افزود: باید پیش از اربعین به مردم اطلاع رسانی شود که برای جلوگیری از سختی و زحمت، بلیط اتوبوس رفت و برگشت و دربست تهیه کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

صادقیان بیان کرد: متاسفانه برخی افراد بلیط رفت را تهیه می کنند اما اقدامی برای بلیط برگشت نکرده اند و در زمان برگشت هم متاسفانه افرادی سوءاستفاده کرده و خدمات گران ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: در صورتی که اتوبوس های دربستی ازسوی مردم گرفته شده باشد و یا بلیط رفت و برگشت تهیه کنند، ما هم اطلاع دقیق در ارتباط با نحوه ارائه خدمات به مسافران اربعین داریم و خدمت رسانی می کنیم اما در غیر این صورت نمی توان هماهنگی و برنامه ریزی مناسبی انجام داد.

انتهای پیام/ ی

خدمات  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد به زائران پیاده روی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.