مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

فک رهن اسناد تفکیکی شهرک سنگ الیگودرز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از فک رهن اسناد تفکیکی شهرک سنگ الیگودرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بختیار رازانی گفت: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، به فک رهن اسناد تفکیکی شهرک سنگ الیگودرز اقدام کردیم.

وی گفت: با پی گیری‌های به عمل آمده سند تفکیکی قطعات موجود در شهرک سنگ الیگودرز واقع در آن شهرستان که قبلا به علت مشاعی بودن اراضی و با دریافت تسهیلات در سنوات قبل توسط چند واحد کلیه قطعات آن شهرک در ترهین بانک‌های عامل قرار گرفته اند، با همکاری اداره کل ثبت و اسناد واملاک استان و شهرستان الیگودرز نسبت به فک رهن آن‌ها اقدام شد.

رازانی تاکید کرد: با توجه به ضرورت اخذ سند املاک صنعتی و واحد‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، این شرکت تحقق این مهم را در اولویت کاری خود قرار داده و در این راستا جلسات متعددی با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان و ادارات تابعه برگزار و زمینه رفع مشکل اسناد غیر ترهینی متقاضیان مربوطه در کلیه شهرک‌ها و نواحی صنعتی را فراهم شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان افزود: شهرک سنگ الیگودرز در زمینی به مساحت ۴، ۴ هکتار با امکانات زیربنایی آب، برق، گاز و راه دسترسی و همچنین ۲۵ واحد صنعتی مسقر که بهره برداری در ۲۳ واحد آن فعال می‌باشد، با اشتغال حدود ۳۲۳ نفر در حال فعالیت است.

بختیار رازانی با اشاره به اینکه شهرک سنگ الیگودرز از جمله هفت شهرک و ناحیه صنعتی استان است که به شرکت خدماتی واگذار شده است، گفت: با احداث شهرک صنعتی سنگ الیگودرز، صنعتگران و تولید کنندگان سنگ در این شهرک تجمیع یافته و به عنوان یک شهرک تخصصی تولید سنگ شناخته شده است.

وی اضافه کرد: به سبب نیاز ضروری واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها به اخذ تسهیلات بانکی، با همکاری بانک‌های عامل و دفتر خانه‌های مربوطه، مشکل ترهین مرتفع گردیده سند ۴۸ تفکیکی این شهرک آماده انتقال است و صاحبان این صنایع می‌توانند از املاک صنعتی خود برای ضمانت نامه و سایر وثایق بانکی استفاده کنند

انتهای پیام/ د

اسناد تفکیکی شهرک سنگ الیگودرز فک رهن شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.