تحقق ۲۱ درصدی سهمیه اشتغال در مازندران

۲۱ درصد سهمیه اشتغال مازندران از آغاز امسال تاکنون تحقق یافته است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان با بیان اینکه تقویت تولید و اشتغال محوری‌ترین و مهم‌ترین ماموریت استان است، گفت: تحقق اشتغال هدف گذاری شده، نیازمند عزم همگانی و بهره گیری از همه منابع و توانمندی هاست و در این راستا بخش دولتی و خصوصی باید به جد پای کار بیایند.

وی با اعلام اینکه بر اساس خود اظهاری دستگاه‌های مسئول، باید ۴۳ هزار و ۵۶۷ شغل در استان طی سال ۹۶ ایجاد شود، افزود: تاکنون ۹۴۲۵ فقره اشتغال ایجاد شده از سوی دستگاه‌های اجرایی استان در سامانه ملی رصد به ثبت رسیده است.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران آمار ثبت شده اشتغال استان در سامانه ملی رصد تا هفته گذشته را ۷۳۵۴ فقره اعلام کرد و گفت: طی یک هفته بالغ بر ۲۰۷۱ فقره بر آمار اشتغال ثبت شده استان در سامانه افزوده شد.


خیریان پور افزود: ۲۱.۶ درصد از سهمیه مورد تعهد اشتغال استان در سال ۹۶ بر اساس خود اظهاری دستگاه‌ها محقق شده است.


وی با اشاره به این که اعتبارات بسیار خوبی برای تقویت تولید و اشتغال به استان در سال ۹۶ اختصاص یافته است، گفت: امروز اشتغال استان مورد به مورد پیگیری و ارزیابی می‌شود و برگزاری هفتگی کارگروه اشتغال، دعوت نوبه‌ای فرمانداران به جلسات استانی و برگزاری جلسات شهرستانی اشتغال نشانگر عزم استان برای تحقق اشتعال مورد تعهد است.


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مازندران تسهیلات ابلاغی سال ۹۶ به استان را بیش از ۱۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از این رقم تاکنون بالغ بر ۹۱ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان تخصیص یافته است.


وی با اشاره به اینکه ۲۶۰۵ نفر برای دریافت  ۴۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان اعتبار از آغاز امسال تاکنون به بانک‌های عامل استان معرفی شدند، گفت: از این تعداد ۷۵۴ نفر بیش از ۱۱ میلیارد و ۶۳۳ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.


انتهای پیام/ع

 

۲۱ درصد سهمیه اشتغال مازندران تحقق یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار