استاندار فارس خبر داد؛

افتتاح مدرسه بنیاد برکت در فارس

از ۱۵ مدرسه بنیاد برکت در استان فارس با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری از طریق ویدئو کنفرانس بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: بنیاد برکت در استان فارس با اجرای ۱۱۸ طرح و اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده،که این سرمایه گذاری شامل طرح های اقتصادی، ساخت مدارس، طرح‌های زیربنایی، ساخت مساجد، حمایت مالی و بیمه‌ای از ایتام و پرداخت وام قرض‌الحسنه بوده است. 

آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز در این مراسم بیان کرد: بنیاد برکت در استان فارس ۴۳ مدرسه ساخته که در حال حاضر ۳۱ مدرسه تحویل داده شده، و دانش‌آموزان این استان از آن برخوردار شده اند.

وی با بیان اینکه ۱۵ مدرسه امروز در استان فارس افتتاح می‌شود،افزود: ساخت ۱۲ مدرسه در دست اجراست که به زودی عملیات ساخت مدرسه به پایان می‌رسد. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به ساخت ۱۰ مسجد در مناطق محروم استان فارس توسط بنیاد برکت  تصریح کرد: براساس وعده‌ای که بنیاد داده است، باید تعداد مساجد در مناطق محروم استان فارس بیشتر شود.

اسماعیل تبادار استاندار فارس در مراسم افتتاح این واحد‌های آموزشی، تحصیل فراگیر و فراهم کردن زمینه‌های آموزش را از مهمترین اولویت‌ها برشمرد و  ادامه داد:  مدارس بنیاد برکت در مناطق کمتر توسعه یافته فارس ساخته شده، که یکصد کلاس درس را شامل می‌شود.


وی با بیان اینکه دولت تلاش خود را در زمینه رفع کمبود‌ها به‌کار گرفته و تمام مسئولان استان فارس نیز پیگیر رفع مشکلات بوده اند اضافه کرد: به دلیل گستردگی استان و عمق محرومیت موجود، لازم است بنیاد برکت توجه بیشتری به مناطق کمتر برخوردار مدرسه و فراهم کردن دیگر امکانات در استان فارس را داشته باشد.
انتهای پیام/ت

بهره برداری از مدرسه بنیاد برکت در فارس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار