رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فسا خبر داد؛

اجرای تعزیه میدانی «وترالموتور» در فسا

تعزیه میدانی «وترالموتور» با حضور ۱۶۰ نفر بازیگر در روستای غیاث آباد از توابع شهرستان فسا برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدکاظم رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا گفت: تعزیه میدانی «وترالموتور» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا زراعتی با حضور ۱۶۰ نفر بازیگر در رده های مختلف در زمینی به مساحت ۱ هکتار در روستای غیاث آباد از توابع شهرستان فسا برگزار می شود.

وی افزود: هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان فسا با طراحی و ساخت المان هایی از ضریح نمادین حضرت ابا عبداله الحسین (ع)، کاخ یزید و جلوه های ویژه هنری را در روز اجرا به نمایش خواهندگذاشت.

رحمانی ادامه داد: این تعزیه با موضوع بصیرت و روشنگری، شهادت حضرت علی اصغر (ع) و سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و یاران با وفایش راروایت می کند و پیش بینی شده است بیش از بیست و پنج هزار نفر از عاشقان و دوستداران اهل بیت (ع) از آن دیدن کنند.

وی اظهار داشت: در این نمایش مذهبی برای اولین بار تعدادی از مددجویان اصلاح و تربیت اداره زندان فسا نیز در آن نقش آفرینی می کنند.

تعزیه میدانی «وترالموتور»، یکشنبه ۹ مهرماه مصادف با عصر عاشورا ساعت ۱۵.۳۰ جنب شرکت صنعتی واقع در کیلومتر ۱۰ جاده فسا داراب(روستای غیاث آباد) برگزار می شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری تعزیه میدانی در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار